جبهه خلق: آل سعود در خدمت صهیونیستها است

جبهه خلق: آل سعود در خدمت صهیونیستها است
جمعه 19 شهريور 1395 - 09:39

جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل، اقدام مفتی سعودی در تکفیر مردم و مسئولان ایرانی را در چارچوب جنگ طائفه ای و فتنه انگیزی هایی دانست که صهیونیست آن را علیه ایران - به خاطر نقش راهبردی این کشور در حمایت از ملت فلسطین- تشویق و تغذیه می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جبهه خلق برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل در بیانیه خود در اشاره به عربستان سعودی اعلام کرد: کشوری که اقدام به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کرده و از در دشمنی با محور مقاومت و ایجاد فتنه های مذهبی وهابی و تروریستی درآمده، نمی تواند دلسوز اسلام و مسایل اسلامی باشد.

در این بیانیه آمده است: نظر به اینکه نظام آل سعود در ترویج فتنه های مذهبی و فرقه ای و دشمنی با محور مقاومت، حد خود را گم کرده و مفتی آن، اقدام به تکفیر مقامات ایرانی کرده و آنها را "مجوس" نامیده است، جبهه خلق برای آزادی فلسطین نکاتی را به شرح زیر متذکر می شود:

این قبیل اظهارات، در واقع اقدامی است در جهت تحقق آمال و آرزوهای رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران که همواره از آرمان ملت فلسطین دفاع کرده است و صادقانه در کنار محور مقاومت و سوریه در برابر طرح مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری که همان وهابیت سعودی باشد، ایستاده است.

رژیم آل سعود که منطقه را غرق در خون کرده و آتش فتنه را به جان امت اسلامی انداخته است، بیش از همیشه تبدیل به خطری سیاسی و فکری برای هویت عربی و اسلامی شده است. رژیمی که مقاومت را ماجراجویی بداند و خواستار نابودی حزب الله لبنان در بحبوحه جنگ ژوییه (33 روزه) شود، نمی تواند دلسوز مسلمانان باشد بلکه برعکس نوک پیکان مسموم طرح خاورمیانه جدید است.

اکنون سئوالی که در اینجا مطرح است این است که آل سعود چرا هیچ گاه برای جهاد در فلسطین فتوا صادر نمی کند؛ آیا جرأت دارند که در مقابل میلیون ها حاجی و مسلمان دم از برافراشتن پرچم جهاد در فلسطین بزنند؟!!

جبهه خلق برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل در راستای نبرد سرنوشت ساز محور مقاومت در کنار سوریه، از همه آزادگان امت اسلامی می خواهد از هر راه قانونی که شده رژیم وهابیِ تروریستیِ آل سعود را که اکنون تبدیل به کانون فساد و خرابکاری در پیکره امت اسلامی و اسب تروای رژیم صهیونیستی شده است، در انزوای سیاسی قرار دهند.

208 ـ 211

پربیننده ترین خبرها