روسیه: آمریکا تعهدات خود را اجرا نمی‌کند

روسیه: آمریکا تعهدات خود را اجرا نمی‌کند
پنج‌شنبه 25 شهريور 1395 - 16:53

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که آمریکا تلاش می کند تا عدم اجرای تعهداتش را پنهان کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از روسیا الیوم ژنرال "ایگور کناشینکوف" سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه تصریح کرد: روسیه تعهدات خود درباره تضمین آتش بس در خاک سوریه را از همان دقایق اولیه اجرا می کند.

وی از اظهارات مختلف نمایندگان وزارتخانه های خارجه و دفاع آمریکا درباره افق های اجرای توافق انجام شده درباره سوریه توسط مسکو ابراز تعجب کرد.

کناشینکوف خاطرنشان کرد: این تنها ارتش سوریه است که از زمان آغاز آتش بس در سه روز پیش، به آن پایبند بوده است و این درحالی است که "مخالفان میانه رو"ی مورد حمایت آمریکا گلوله باران محله های مسکونی را افزایش داده اند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: به نظر می رسد که آمریکا در پس این اظهارات، قصد دارد اجرا نکردن بخشی از تعهداتش بویژه درباره جداسازی تروریست ها و "معارضان میانه رو" را پنهان کند.

کناشینکوف تأکید کرد: روسیه از همان دقایق اولیه با ایجاد چندین گذرگاهی در شهر حلب و نظارت شبانه روزی بر اوضاع در سراسر مناطق سوریه که مشمول آتش بس می شود، تعهدات خود را اجرا می کند.

وی گفت: این سوال مطرح می شود که این "معارضان میانه رو" که شرکای آمریکایی ما از آمادگی آنها برای پایبندی به آتش بس سخن می گوید، کجا هستند؟

6

پربیننده ترین خبرها