تأکید شورای سیاسی یمن بر پایان تجاوز قبل از گفتگو

تأکید شورای سیاسی یمن بر پایان تجاوز قبل از گفتگو
چهارشنبه 31 شهريور 1395 - 21:54

یک مقام مسئول در شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: اولویت کنونی پایان دادن به تجاوزات کشورهای ائتلاف به رهبری عربستان با حمایت امریکاست؛ تجاوزی که در مقابل چشمان سازمان ملل و محافل بین المللی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این مسؤول یمنی افزود: هرگونه مذاکره در سایه تجاوز و محاصره، در واقع سرپوشی بر جنایت های متجاوزان است و موضع شورای عالی سیاسی و همه گروه های ملی در این باره مشخص و آشکار است.

عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد؛ همه با مذاکره مخالف هستند، مگر اینکه ابتدا تجاوزات پایان یافته ومحاصره زمینی، هوایی و دریایی یمن لغو شود.

این مقام یمنی در ادامه گفت: سازمان ملل، عربستان، کشورهای ائتلاف و امریکا، در قبال بلاها و مصیبت های مردم یمن اعم از حملات مستمر، محاصره و ممانعت از دست یافتن به راهکارهای مسالمت آمیز، مسؤول هستند.

این منبع افزود: تجاوزگران عمدا و آگاهانه جنایت مرتکب می شوند و هدف قرار دادن منازل شهروندان، شهرهای تاریخی، پایگاهها، آثار باستانی، کشتار کودکان، زنان و سالخوردگان و انهدام زیر ساختها اعم از کارگاهها، بیمارستانها، فرودگاهها، مدارس، مساجد، بنادر، ایستگاههای برق و آب، مراکز ورزشی، مراکز فنی و تخریب راهها و پلها همچنان ادامه دارد.

217

پربیننده ترین خبرها