ده‌ها کشته درحملات کور تروریست‌ها به حلب+ویدیو

شنبه 10 مهر 1395 - 15:23

حلب (العالم) ـ حملات کور موشکی و خمپاره ای گروه های مسلح به مناطق مسکونی شهر حلب به کشته شدن 20 نفر از شهروندان که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند، منجر شد.

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد، گروه های مسلح و تروریست برخی مناطق مسکونی شهر حلب را که تحت کنترل ارتش سوریه است، از جمله سلیمان الحلبی، المیدان، الفیلات، الشهباء با دهها خمپاره و موشک هدف قرار دادند. این حملات  به کشته و زخمی شدن دهها نفر منجر شد. بیشتر قربانیان این حملات زنان و کودکان هستند.

در حملات گروه های مسلح تلفات زیادی نیز به اموال مردم وارد شد، و یکی از ساختمانها در المیدان در آتش سوخت.

یکی از ساکنان حلب که زخمی شده بود در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: هنگامیکه مردم در خانه هایشان نشسته اند، ناگهان موشک یا خمپاره ای بر سرشان فرود می آید.

یکی دیگر از زخمیها خاطرنشان کرد: در مقابل مغازه ام ایستاده بودم 5 دقیقه رفتم تا فرزندانم را از مدرسه بیاورم. زمانی که برگشتم خمپاره مغازه ام را با خاک یکسان کرده بود.

یکی دیگر از اهالی حلب گفت: خانه هایمان را ویران کرده اند، آنها بی دین و بی اصل و نسب هستند؛ اینها مسلمان نیستند.

"محمد حزوری" مدیر مرکز بهداشت حلب در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: از صبح امروز شلیک خمپاره به منطقه سلیمان الحلبی، السلیمانیه و المیدان آغاز شده به طوری که 55 زخمی به بیمارستان منتقل شدند و 15 نفر نیز کشته شده اند که بیشترآنان زنان و کودکان هستند.
یکی از شهروندان حلب گفت: پس از شلیک خمپاره دو کودک را به بیمارستان آوردند که بعدا مشخص شد برادر بودند.
217 ـ 211

پربیننده ترین خبرها