انفجارهای گلگسی نوت 7 آبروی سامسونگ را برد

انفجارهای گلگسی نوت 7 آبروی سامسونگ را برد
سه شنبه 20 مهر 1395 - 16:52

خبرگزاری رسمی کره جنوبی از متوقف شدن تولید تلفن‌های گلکسی نوت 7 سامسونگ به دلیل انتشار گزارشهای مکرر از انفجار باتری آن، خبر داد که آبروی این شرکت کره ا ی را در معرض خطر قرارداده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع خبری امروز گزارش کردند که شرکت سامسونگ الکترونیک تولید تلفن های هوشمند گلکسی نوت 7 خود را به دنبال انتشار گزارشهایی از انفجار در دستگاه های جایگزین شده به حالت تعلیق در آورده است.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی اعلام کرد تصمیم شرکت سامسونگ برای توقف موقت تولید تلفن های هوشمند گلکسی نوت 7 با همکاری مقامات چین و آمریکا انجام شد؛ زیرا دو اپراتور برتر آمریکا تبادل و فروش تلفن های هوشمند نوت 7 جدید را متوقف کردند.

این درحالیست که شرکت سامسونگ تاکنون در خصوص این گزارش خبرگزاری یونهاپ اظهارنظری نکرده است.

مشکل ایجاد شده در دستگاه های جایگزین شده نوت 7، فصل جدید و پرهزینه ای را برای سامسونگ، این شرکت بزرگ و معتبر باز کرده است. این رسوایی جهانی همچنین به شهرت و اعتبار بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند صدمه وارد کرده است و حتی می تواند برای مصرف کنندگان نیز خطراتی به دنبال داشته باشد.

"تی موبایل یو اس،" شرکت مخابرات بی سیم آلمانی اعلام کرد به طور موقت فروش نوت 7 اس جدید را متوقف کرده است.

مقامات خطوط هوایی نیز مسافران را به استفاده نکردن از این تلفن ها در حین پرواز تشویق کردند. خطوط هوایی سنگاپور امروز اعلام کرد شارژ کردن نوت 7 اس در همه پروازها ممنوع است.

گفته می شود بزرگترین مشکل این تلفن های همراه باتری های آنهاست که یا شارژ نمی شود یا در حین شارژ آتش می گیرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها