روایت آوارگان موصل از جنایت داعش+ویدیو

جمعه 14 آبان 1395 - 20:02

موصل، العالم – هم زمان با رسیدن نیروهای نظامی عراق به دروازه‌های موصل، هزاران خانواده از دست داعش در این شهر گریختند و برخی از آنان گوشه‌هایی از جنایات داعش را برای خبرنگار العالم روایت کردند.

به گزارش خبرنگار العالم روزگار داعش در موصل با اعلام آغاز عملیات آزادسازی موصل، دومین شهر بزرگ عراق، به پایان رسید اما دو سال زمان، کافی بود تا رنج بزرگی شامل حال نزدیک به یک و نیم میلیون عراقی شود.
امروز هزاران نفر از مناطق الکرامه، القدس و کوکجلی در شرق موصل به اجبار و تهدید تروریست ها خانه های خود را ترک کردند و خود را به نیروهای عراقی در محور خازر رساندند و قصۀ رنج های حاصل از آزار و اذیت های داعش را برای خبرنگاران روایت کردند.
خانواده های فراری، قصه های مصیبت بار و حکایت های فاجعه آمیزی از نحوۀ برخورد عناصر داعش با خودشان روایت کردند که شامل قتل و اعدام و سوزاندن و شیوه های دیگری برای ارعاب مردم با هدف اجرای قوانین و اوامر افراط گرایانه شان بود.
داعش نه تنها در موصل که در تمام شهرهای تحت اشغالش در عراق به جنایاتی مانند این و نیز تجاوز و اسیر کردن زنان و قتل و انفجار دست زده است.
خبرنگار العالم از اردواگه خازر در شمال شرق موصل گزارش می دهد که داعش، با شعار دین و اسلام، احکام ظالمانه و شروط دشوار و خارج از توان برای خانواده ها وضع می کرد در حالی که اقداماتش هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.
202

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها