بمب هایی که سامسونگ به مردم دنیا می فروشد!

بمب هایی که سامسونگ به مردم دنیا می فروشد!
يکشنبه 16 آبان 1395 - 16:51

شرکت سامسونگ کره جنوبی بیشتر از دو میلیون و هشتصد هزار ماشین لباسشویی تولیدی خود را به دلیل نقض فنی و انفجار حین کار، جمع آوری کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، علت این اقدام انتشار گزارش هایی درباره انفجار 730 مورد از این نوع ماشین لباسشویی بوده است.
پایگاه اینترنتی هافينگتون پست گزارش داد: شرکت سامسونگ و آژانس کنترل کیفیت تولیدات مصرفی آمریکا، تصمیم در خصوص جمع آوری این ماشین ها را پس از آن اتخاذ کردند که انفجارهای مزبور به زخمی شدن 9 نفر منتهی شد.
گزارش روزنامه ایندیپندنت نیز حاکی است که یکی از مجروحان، فکش شکسته و این در حالی است که تمام مجروحان به خاطر لرزش بسیار شدید این نوع ماشین لباسشویی دچار حادثه شده اند.    
گزارش ها حاکی است که دیگ برخی از ماشین های لباسشویی سامسونگ هنگام استفاده کج شده که باعث ایجاد لرزش بسیار شدید و کنده شدن ناگهانی در پوش ماشین لباسشویی شده است.   
34 نوع ماشین لباسشویی که از مارس 2011 تا نوامبر 2016 فروخته شده، از رده خارج و برای جبران، شرکت سامسونگ اقدام به تخفیف برای خرید ماشین لباسشویی جدید، تعمیر رایگان یا استرداد مبلغ کامل آن به اشخاصی نموده که ماه گذشته از این شرکت ماشین لباسشویی خریده اند.
شعبه این شرکت در آمریکا به مشتریانش اطمینان داده که این شرکت با آژانس کنترل کیفیت و بازرگانی برای آگاهی از علل این مشکل همکاری می نماید. 
جان هارتنگتون معاون شرکت سامسونگ گفت: اولویت ما اکنون دور کردن خطر از مشتریان در خانه هایشان است. 
نقض فنی محصولات سامسونگ فقط به ماشین لباسشویی آن ختم نمی شود. این شرکت چندی پیش مجبور شد میلیون ها گوشی تلفن همراه "نوت 7" را به خاطر افزایش دما هنگام شارژ که به آتش گرفتن و سوختن آن منجر شده از بازار جمع آوری نمایند. 
این شرکت ساخت گوشی مزبور را کاملا متوقف کرده که زیان ناشی از آن 5 میلیارد و 300 میلیون دلار برآورد شده است.

206-211-9

پربیننده ترین خبرها