رئیس جمهور یمن باید یهودی باشد تا کشور پیشرفت کند!

رئیس جمهور یمن باید یهودی باشد تا کشور پیشرفت کند!
سه شنبه 18 آبان 1395 - 19:22

معاون رییس پلیس دبی پیشنهاد کرد که ریاست جمهوری یمن به یکی از شخصیت های یهودی واگذار شود تا این کشور آینده ای درخشان داشته باشد!

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، سپهبد ضاحی خلفان در صفحه خود در تویتر نوشت: «پیشنهاد می کنم رییس جمهور جدید یمن یک یهودی یمنی باشد تا این کشور را به طرف آینده ای درخشان سوق دهد».

وی در توییتی دیگر نوشت: «یکی از قابل قبول ترین راهکارهای بحران یمن، جدایی جنوب از شمال است. مسئولیت جنوب یمن را به جنوبی ها بسپارید که نسبت به دیگران به سرزمینشان سزاوارترند».
خلفان دربارۀ طرح جدید اسماعیل ولد الشیخ، فرستاده سازمان ملل در امور یمن، نوشت: «این طرح کوتوله ها را محدود می کند، دست و پای اشرار را می بندد، نخبگان را برمی گزیند و قطار صلح را راه اندازی می نماید».   
عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور فراری یمن، اخیرا طرح ارائه شده توسط ولد الشیخ را رد کرد. منابع آگاه گفتند که این طرح، باعث کاهش نقش هادی می شود و با تعیین معاونی برای او، اختیارات ریاست جمهوری یمن را به وی می سپارد. بر اساس این طرح، همچنین، معاون رئیس جمهور، فردی را مامور تشکیل دولت وحدت ملی خواهد کرد. با وجود این، هادی تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری که یک سال پس از امضای توافق صلح برگزار می شود، رییس جمهور تشریفاتی باقی خواهد ماند.


206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها