اعترافات خبرنگار داعش منتشر شد

اعترافات خبرنگار داعش منتشر شد
يکشنبه 23 آبان 1395 - 12:37

یکی از خبرنگاران داعش، واقعیت هایی را از دستگاه دروغ پراکنی این گروه تروریستی و تکفیری فاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم؛ یکی از خبرنگاران داعش به نام "ابوصالح" به دام نیروهای امنیتی افتاده است؛ و دستگاه قضایی عراق بخش هایی از اعترافات این فرد را پخش کرده است.
شبکه السومریه نیوز تأکید کرد، داعش یک خبرگزاری به نام " اعماق " را برای بزرگ نمایی جرایم و جنایات خود و ایجاد رعب و وحشت میان مردم و نیروهای امنیتی تشکیل داده است.
"ابوصالح" در اعترافاتش گفت که داعش هم اکنون به بزرگ نمایی انفجارها و حملات تروریستی در بغداد پایتخت عراق می پردازد، و با فیلمبرداری مخفی از برخی پارک های پایتخت ادعا می کند که حضور فعال و مستمری در این شهر دارد.
ابوصالح افزود : داعش خبرنگاران متعددی دارد که هر یک از این خبرنگار مسؤول انعکاس اخبار منطقۀ خاصی است. 
خبرنگار بازداشتی داعش افزود: اعماق یکی از مراکز خبری داعش است، و اخباری که خبرنگاران داعشی به دست مسؤولان خود می رسانند ، از مرکز خبری اعماق و دیگر مراکز خبری پخش می شود، و برخی اخبار هم بایگانی می شود و منتشر نمی شود.
ابوصالح خاطرنشان کرد: فیلم هایی که خبرنگاران داعشی تهیه می کنند، کاملاً پخش نمی شود بلکه توسط نیروهای فنی داعش کم و زیاد و مونتاژ می شود.
ابوصالح اظهار داشت: خبرنگاران داعشی، از مدتی پیش تلاش خود را بر رویدادهای امنیتی بغداد متمرکز کرده اند، و هر اتفاقی را هر چند کوچک و بی اهمیت باشد، برای بزرگ نمایی به مسئولان مربوطۀ خود منتقل می کنند؛ زیرا داعش در استان های شمالی و غربی عراق متحمل تلفات و خسارات سنگینی شده است، و می خواهد با بزرگ نمایی حملات خود، شکست هایش را به نحوی جبران کند و روحیه نیروهایش را بالا ببرد .
ابوصالح تأکید کرد: خبرنگاران داعشی در بغداد هنگام ظهر و به دور از چشم مردم عادی فیلم هایی از باغ های خرما و میوه تهیه می کنند، که داعش در زیرنویس این فیلم ها ادعا می کند که این باغ ها متعلق به مناطق تحت تصرفش است تا چنین وانمود کند که در پایتخت جای پایی برای خود باز کرده است.
ابوصالح گفت: داعش به من 400 دلار و گاه بیشتر به عنوان حقوق ماهیانه می داد، ولی این مقدار بعداً به علت مشکلات مالی داعش به 220 هزار دینار (180 دلار) کاهش یافت.

214

پربیننده ترین خبرها