نماینده استان نینوا تأکید کرد:

اهمیت بسیج در سرعت بخشیدن به عملیات موصل

اهمیت بسیج در سرعت بخشیدن به عملیات موصل
يکشنبه 30 آبان 1395 - 12:41

نماینده استان نینوا در پارلمان عراق خواستار بسیج تمام امکانات نظامی دولت از جمله نیروهای بسیج مردمی در حمله به کرانه راست شهر موصل به منظور تسریع در روند آزادسازی این شهر شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه العالم "حنین القدو" روز یکشنبه با اعلام این موضوع خاطرنشان کرد که اهالی این منطقه به دلیل محرومیت از دارو و غذا، با مرگ تدریجی دست و پنجه نرم می کنند.
القدو به شبکه خبری السومریه گفت: "تراکم جمعیت در داخل این منطقه و توصیه های فرمانده کل نیروهای مسلح مبنی بر ضرورت رعایت حال مردم عادی در زمان عملیات، حرکت نیروها را بسیار کند کرده است."

وی خاطرنشان کرد: "کرانه راست موصل، سرسختی و عناد بیشتری در مقابل نیروهای مسلح نشان می دهد، لذا باید به منظور تسریع در روند آزادسازی شهر، تمام نیروها از جمله نیروهای مردمی باید در این بخش از عملیات مشارکت داشته باشند."
نماینده استان نینوا ادامه داد: "اهالی شهر موصل به ویژه کرانه راست شهر به دلیل محرومیت از دارو و کمبود مواد غذایی و همزمان تشدید درگیری و محاصره کل شهر و فشار گروه تروریستی داعش بر آنها، دچار مرگ تدریجی شده اند."
وی تأکید کرد که برای نجات مردم از این وضعیت اسفبار باید تمام امکانات و توانمندی های نظامی دولت از جمله نیروهای بسیج مردمی در این عملیات به کار گرفته شوند.
شایان ذکر است که احمد الجبوری، نماینده استان نینوا در پارلمان عراق روز پنج شنبه 17 نوامبر 2016 (27 آبان ماه) تأکید کرده بود که نیروهای بسیج مردمی عراق نقش مهمی در آزادسازی و پاکسازی اغلب مناطق جنوب و غرب موصل داشته است. وی تصریح کرده بود که این نیروها با کمک پلیس فدرال در حمله به کرانه راست موصل، نقش مهمی را در این عملیات ایفا خواهد کرد.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها