گزارش اختصاصی العالم از درگیری‌های حلب+ویدیو

چهارشنبه 24 آذر 1395 - 18:09

خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، با اشاره به تسلیم شدن ده‌ها تروریست مسلح در شرق حلب، اعلام کرد که ارتش سوریه عملیات نظامی در محله السکری را از سرگرفته است.

العالم - سوریه

"حسین مرتضی" خبرنگار العالم در حلب، در گزارشی با اشاره به حضور نیروهای ارتش سوریه در منطقه جسر الحاج در نزدیکی محله السکری در شرق حلب، گزارش کرد که ارتش سوریه عملیات در این منطقه را از سر گرفته است.

وی افزود: نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی آتشباری سنگین از دو محور راست و شمال محله السکری در حال پیشروی هستند و درصددند تروریست‌های مسلح را در این محله محاصره و همه راه های امدادرسانی تروریست‌ها را قطع کنند.

حسین مرتضی با اشاره به درگیری های شدید چند ساعت گذشته در منطقه جسر الحاج، به نقل از یک فرمانده میدانی تاکید کرد که عملیات ارتش همچنان ادامه دارد و بنا به شواهد و قرائن، پیشروی نیروهای ارتش ادامه خواهد داشت.

وی افزود: گروه های مسلح در تلاشند خروج امنی از این مناطق داشته باشند و کشورهایی که در دفاع از تروریست های مسلح رایزنی و گفت وگو می کنند، می خواهند خروج امن آنها را از کانون درگیری ها تضمین کنند تا آنها را به کانون درگیری یا جبهه دیگری منتقل کنند که این امر برای طرف سوری بسیار خطرناک است.

خبرنگار العالم، محله السکری در شرق حلب را آخرین محله راهبردی برای تروریست‌ها توصیف کرد و گفت: چند محله کوچک دیگر در تصرف تروریست ها است که چندان حائز اهمیت نیست و می توان گفت با سیطره ارتش بر محله السکری، هیچ تروریستی قادر به خروج از آن نخواهد بود.

وی در پایان گفت: درچند ساعت گذشته، حدود 95 تروریست مسلح از طریق واسطه تسلیم نیروهای ارتش سوریه شده اند و نیز حدود 1000 غیر نظامی نیز توانسته اند محله زندگی خود را که به کانون درگیری تبدیل شده است، ترک کنند.

213-9

پربیننده ترین خبرها