کمک‌خواهیِ وبلاگ‌نویسان آمریکایی به جای شهروندان حلب! +ویدیو

جمعه 26 آذر 1395 - 06:55

پخش ویدیوهایی جعلی از "درخواست کمک" برای نجات حلب و ساکنان آن توسط افرادی که ادعا می‌کنند از غیرنظامیان سوریه هستند، در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرده است.

العالم ـ سوریه

 ویدیوهای ضبط شده توسط این افراد، عمق "رنج و سختی"! مورد ادعای آنها به زیر بمباران های پیاپی و تخریب و ویرانی حلب را نشان می داد و آنان با ارسال پیامهای تاثیرگذار، اصرار دارند به مخاطبان چنین القا کنند که ممکن است این آخرین پیام آنها باشد... اما روز بعد همین افراد مهمان برخی شبکه های خارجی بودند!

به نوشته "روسیا الیوم"، اگر درباره این افراد که فریاد کمک خواهی سر می دهند، در اینترنت جستجو کنید، می بینید که آنها وبلاگ‌نویس‌هایی هستند که سعی می کنند از طریق نشر ویدیوها و با سخن گفتن درباره "کشتار جمعی غیرنظامیان توسط نیروهای دولتی سوریه" و "حرکت از شهری به شهر دیگر برای قتل مردم بدون هیچ دلیلی و با کمک روسیه"، این گونه به مخاطب القا کنند که "هرآنچه که در کشور روی می دهد، مسئولیت آن فقط به عهده بشار اسد است".

شبکه "سی ان ان" با یکی از این افراد مصاحبه کرد؛ وی یک آمریکایی است که بلال عبدالکریم نام دارد و کارگردان فیلمهای مستند و روزنامه نگار است؛ سه روز پیش توانست خود را به تروریست‌ها در شرق حلب برساند و با ابوالعبد سرکرده جدید آنها مصاحبه کند.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها