کره شمالی: بان کی مون آفتاب پرست است!

کره شمالی: بان کی مون آفتاب پرست است!
جمعه 3 دی 1395 - 10:44

کره شمالی اشتیاق ظاهری دبیر کل سازمان ملل متحد را برای تصدی سمت ریاست جمهوری کره جنوبی به سخره گرفت و وی را آفتاب پرست فرصت طلبی در نقاب انسان خواند که رویای پوچی در سر دارد.

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم ، پایگاه اینترنتی یوریمینزوکری کره شمالی روز جمعه اعلام کرد رویای بان کی مون برای تصدی سمت ریاست جمهوری کره جنوبی پوچ است زیرا روشی که به عنوان دبیر کل سازمان ملل متحد در ده سال گذشته داشته ، وی را با انتقاد و شرمساری روبرو کرده است.

این منبع افزود بان کی مون شهرت بدی در سیاست داخلی کره جنوبی دارد زیرا وی فرصت طلبی است که هر طرف باد بوزرد همانجا می رود و در موقعیت های مختلف رنگ عوض می کند.

این پایگاه تاکید کرد :  ضرب المثل قدیمی می گوید  پاتو به اندازه گلیمت دراز کن و رویای بان کی مون برای تصدی سمت ریاست جمهوری کره جنوبی ، رویای پوچ و احمقانه ای است.

به گزارش آسوشیتدپرس از سئول ، بان کی مون که پایان امسال پس از دو دوره ده ساله ، از سمتش به عنوان دبیر کل سازمان ملل متحد کنار می رود به طور رسمی خواست خود را برای تصدی سمت ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام نکرده اما تمایلش را در این باره نفی هم نکرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها