محاصره فوعه و کفریا کی شکسته می‌شود؟+ویدیو

شنبه 4 دی 1395 - 17:58

حلب (العالم) ـ شماری از اهالی نجات یافته شهرک های فوعه و کفریا در حومه ادلب سوریه، از سازمان های حقوق بشری بین المللی خواستند، شهروندان این مناطق را از محاصره تروریست ها نجات دهند.

العالمسوریه
به گزارش خبرنگار العالم در حلب، شماری از اهالی نجات یافته شهرک های فوعه و کفریا از محاصره طولانی مدت گروه های تروریستی، از کمک هایی که بعد از آزادی به آنها ارائه شده است، قدردانی کردند.

خروج بخشی از اهالی فوعه و کفریا از این منطقه به دنبال توافق امضا شده بین روسیه و ترکیه در مقابل اجازه دولت سوریه به گروه های مسلح برای خروج امن از حلب به همراه سلاح های سبک و خانواده خود از این شهر صورت گرفت.

براساس این گزارش، اهالی نجات یافته فوعه و کفریا از سازمان های حقوق بشری بین المللی خواستند که برای نجات سایر اهالی این شهرک‌ها از دست گروه های ترویستی، اقدام کنند.
با آزادی شماری از اهالی فوعه و کفریا، سوری‌های اهل حلب با شاخه‌های گل و هلهله و شادی به استقبال هموطنان‌شان رفتند که توانستند پس از محاصره‌ای که دو سال طول کشید، از شهرک‌های کفریا و فوعه خارج شوند.

آرزوی همه کسانی که خبرنگار العالم در حلب با آنها گفت‌وگو کرد، این بود که همه شهروندانی که در کفریا و فوعه باقی‌مانده‌‌اند، از محاصره تروریست‌های تکفیری آزاد شوند؛ آنها خاطراتی تلخ از دوران محاصره در فوعه و کفریا بیان کردند.
213 ـ 211

پربیننده ترین خبرها