انتقاد علمای بحرین از عادی‌سازی روابط آل خلیفه و "اسرائیل"

انتقاد علمای بحرین از عادی‌سازی روابط آل خلیفه و
يکشنبه 5 دی 1395 - 11:58

علمای بحرین اقدام حکومت این کشور در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و این اقدام را یک حرکت خطرناک و تنش زا و مقدمه ای برای آغاز مرحله خیانت بزرگ به امت اسلامی و عرب دانستند.

العالم - بحرین
علمای بحرینی با صدور بیانیه ای تأکید کردند: "ملت های آگاه دیگر فریب این نیرنگ ها و توجیه ها رژیم های دیکتاتوری غیر مردمی را که فقط به دنبال حفظ تاج و تخت و تأمین منافع خود هستند، نمی خورند."
سایت منامه پست نوشت علمای بحرین با انتقاد شدید از تلاش رژیم حاکم برای مخفی کردن این اقدام گفت که اهداف و مقاصد شوم حکومت بر کشی پوشیده نخواهد ماند و رژیم صهیونیستی هرگز دوست (ملت بحرین) نخواهد شد و هیچ جای پایی در این کشور به دست نخواهد آورد.
در همین راستا ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه بحرین اقدام حکومت آل خلیفه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خاطرنشان کرد که ملت بحرین با این اقدام ذلت بار و پذیرش هیئتی از رژیم صهیونیستی در بحرین را به شدت مخالف است.
این ائتلاف در بیانیه خود عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت بزرگی به امت اسلامی و عربی دانست.
ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه در بیانیه خود خاطرنشان کرد حکومت آل خلیفه و رژیم صهیونیستی هر دو سرآمد خشونت و تروریسم و دشمنی با ملت های آزاده هستند.
هیئتی از بازرگانان رژیم صهیونیستی و امریکایی اخیرا در سفری به منامه با بازرگانان بحرینی به منظور ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و استفاده از توافقنامه تجارت آزاد بین منامه و واشنگتن، قراردادهای دوجانبه امضا کردند.
208

پربیننده ترین خبرها