انتشار نوار صوتی مکالمه نتانیاهو با یک تاجر صهیونیست

انتشار نوار صوتی مکالمه نتانیاهو با یک تاجر صهیونیست
يکشنبه 19 دی 1395 - 13:58

پرونده فساد مالی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هر روز ابعاد تازه‌ای می‌یابد.

العالم - فلسطین

به نقل از جروزالم پست؛ یک فایل صوتی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی  که در حال مذاکره درباره منافع متقابل با یک تاجر است، در اختیار پلیس اسرائیل قرار گرفته است.

با استناد به گزارشی که در روزنامه صهیونیستی هاآرتص در روز یکشنبه منتشر شد، صدای نتانیاهو در این نوار شنیده می‌شود که در حال صحبت با یک تاجر در مورد حمایت از وی در قبال "منافع مالی بسیار" است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها ارتکاب هر گونه جرم را در تحقیقات پلیس تکذیب کرده و سخنگوی پلیس در خصوص این گزارش اظهار نظر نکرد.

بر اساس گزارش شبکه دو تلویزیون اسرائیل، این فایل صوتی صحت "پرونده 2000" بر علیه نتانیاهو را تایید می کند.

جزیئات این پرونده همچنان مبهم است. با این حال، اگر این گزارش درست باشد، خشم مردم را برمی انگیزد.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نخست وزیر این رژیم را به مدت 8 ساعت در پرونده دریافت غیرقانونی هدیه از سرمایه داران داخلی و به ویژه آرنون میلچان، تهیه کننده اسرائیلی الاصل هالیوود مورد بازجویی قرار داده است.

بر اساس گزارش شبکه دو تلویزیون اسرائیل در روز شنبه، آویخای مندلبلیت دادستان کل اسرائیل، رسیدگی به اتهامات فساد مالی بنیامین نتانیاهو را تا چند هفته آینده به پایان می‌رساند. موشه یعلون، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نیز بنیامین نتانیاهو را به فساد مالی متهم کرد.

یعلون در مصاحبه با کانال 2 رژیم صهیونیستی، اتهام فساد مالی نتانیاهو را بزرگترین تهدید برای اسرائیل خواند.
تزیپی لیونی، عضو پارلمان رژیم صهیونیستی نتانیاهو را متهم کرد و گفت وی قدرت معنوی برای نخست وزیری را از دست داده است و باید تصمیم بگیرد میخواهد به بخشی از ساختار رژیم با طرفداران اندک تبدیل شود یا می‌خواهد نخست‌وزیر بماند.

 

SA

پربیننده ترین خبرها