تجلیل از شبکه العالم در استان درعا +تصاویر

تجلیل از شبکه العالم در استان درعا +تصاویر
جمعه 24 دی 1395 - 02:05

در مراسم تجلیل از شبکه العالم در استان درعا، از نقش موثر این شبکه در روند حوادث سوریه قدردانی شد.

العالمخبرنگاران

استاندار درعا در مراسم تجلیل و تقدیر از شبکه العالم در استان درعا اظهار داشت: العالم از ابتدای حوادث سوریه در سال 2011 و نیز در عملیات "عاصفه الجنوب" (طوفان جنوب) در درعا حضور داشت.

محمد خالد الهنوس تاکید کرد که شبکه العالم یک شبکه ملی-میهنی است و همواره در صحنه حضور دارد و در حلب نقش گسترده ای ایفا کرده است.

وی همچنین نقش برجسته رسانه های سوریه و شبکه العالم و حسین مرتضی مدیر دفتر العالم در سوریه را ستود.

کمال یحیی العتمه دبیر حزب بعث در درعا نیز اظهار داشت: از زمانی که رسانه های سوریه مورد حمله قرار گرفتند، شاهد حمایت های شبکه العالم در عرصه رسانه ای بودیم و علاوه بر آن، حمایت ایران از ملت سوریه در زمینه های سیاسی و اقتصادی هم بسیار موثر بوده است. شبکه العالم نزد ملت سوریه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی همچنین ارتحال ایت الله هاشمی رفسنجانی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

در مراسم تجلیل از شبکه العالم در درعا، مستند "حلب... دروازه پیروزی" که شبکه العالم از جنگهای حلب تهیه کرده است، به نمایش گذاشته شد.

حسین مرتضی مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه دلایل موفقیت پوشش رسانه ای شبکه العالم در حلب و همراهی با عملیات نبرد در آنجا را تشریح کرد.

وی در حضور مدیران دولتی و جمعی از کارکنان، شرایط نبرد حلب و اهمیت دستاورد ارتش سوریه و متحدانش در حلب و ابعاد راهبردی و سیاسی اخراج عناصر مسلح از شهر در سطح منطقه ای و بین المللی را تبیین کرد.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها