ارتش بیش از 1000 تروریست را از وادی بردی اخراج کرد

ارتش بیش از 1000 تروریست را از وادی بردی اخراج کرد
دوشنبه 27 دی 1395 - 00:48

بیش از یک هزار فرد مسلح که در منطقه وادی بردی استان ریف دمشق با ارتش می جنگیدند، به همراه خانواده های خود از این منطقه بیرون برده شدند و به ادلب منتقل گردیدند.

العالم سوریه

مرکز روسی هماهنگی آشتی ملی سوریه که مقرش در پایگاه هوایی حمیمیم شهر لاذقیه است ، امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که بیش از یک هزار فرد مسلح که در منطقه وادی بردی استان ریف دمشق با ارتش می جنگیدند، به همراه خانواده های خود از این منطقه بیرون برده شدند و به ادلب منتقل گردیدند.
این مرکز که وابسته به وزارت دفاع روسیه است، در بیانیه خود افزود: "روستاهای الحسینیه و برهلیا که جزء 9 روستایِ تحت تصرف افراد مسلح فعال در منطقه وادی بردی بودند، مشمول آتش بس شدند و تلاش ها برای اِعمال طرح آتش بس در هفت روستایِ باقیماندۀ کفر العوامید، سوق وادی بردی، دیرقانون، دیرمقرن، کفر الزیت، بسیمه و عین الفیجه همچنان ادامه دارد".
مرکز روسی در بیانیه خود آورده است: "یک هزار و 268 فرد مسلح از منطقه وادی بردی بیرون برده شدند که اکثر آنها سلاح های خود را به زمین گذاشتند و به آغوش جامعه برگشتند. بقیه نیز با خانواده هایشان به ادلب منتقل شدند".  
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: "گروه های حفاظت و تعمیر روزهای 13 و 14 ژانویه کنونی تصفیه خانۀ عین الفیجه را اصلاح کردند. این تصفیه خانه به علت حملات تروریست ها از اویل ژانویه کنونی تعطیل شده بود".

214
 

پربیننده ترین خبرها