مجروح شدن جوان بحرینی در حمله مأموران آل خلیفه به الدراز

مجروح شدن جوان بحرینی در حمله مأموران آل خلیفه به الدراز
پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 - 15:08

یک خانواده بحرینی اعلام کرد که فرزند 17 ساله اش سپیده دم امروز پنج شنبه 7 بهمن ماه در زمان حضور در منطقه الدراز از ناحیه سر هدف اصابت قرار گرفته است.

العالم - بحرین

سایت روزنامه "الوسط" بحرین به نقل این خانواده تأکید کرد که فرزند جوانشان بلافاصله به یکی از بیمارستان های خصوصی منتقل شد اما این بیمارستان از پذیرش و مداوای وی خودداری کرده و توصیه کرد که وی را به مجتمع پزشکی "السلیمانیه" منتقل کنند لذا مادر وی بدون معطلی فرزندش را با اتومبیل شخص خود به این مجتمع منتقل کرد. این جوان تا لحظه نگارش این خبر در اتاق عمل بود.
گفتنی است نیروهای ویژه بحرین در ساعتهای آغازین سپیده دم امروز پنج شنبه به منطقه الدراز که شاهد تجمع مردم در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین بود، حمله کردند.
نیروهای آل خلیفه در حمله به این منطقه مردم را با فشنگ جنگی و گلوله های ساچمه ای هدف قرار دادند؛ حال برخی از مجروحن وخیم است و یکی از مجروحان نیز به مرکز مراقبت های ویژه در بیمارستان السلیمانیه منتقل شد.
پس از این حمله فریاد الله اکبر در این شهرک طنین انداز شده و مردم از خانه های خود بیرون آمده و برای دفاع از شیخ عیسی قاسم، به سوی منزل وی حرکت کردند.
نیروهای آل خلیفه تعدادی از شهروندان را قبل از بازگشت از محل تجمع بازداشت کردند. اطلاعات به دست آمده حکایت از استقرار تجهیزات و ماشین آلات نظامی در مبادی ورودی الدراز دارد.

208 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها