حمله بمب‌‌افکن‌های روسی به داعش در دیر الزور

حمله بمب‌‌افکن‌های روسی به داعش در دیر الزور
شنبه 16 بهمن 1395 - 10:49

بمب‌افکن‌های دوربرد روسیه مواضع گروه تروریستی داعش در استان دیر الزور را هدف قرار دادند.

العالم - سوریه
وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای که در سایت "روسیا الیوم" منتشر شد اعلام کرد، بمب‌افکن‌های دوربرد تو 22 ام 3 با پرواز از یکی از فرودگاه های روسیه، انبارهای عظیم سلاح گروه تروریستی داعش در شهر المیادین در حومه دیر الزور را هدف قرار دادند.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه تصریح شده است که سیستم های کنترلی و نظارتی دقیق نشان داده اند که مواضع و انبارهای بزرگ اسلحه و مهمات داعش در این حمله هوایی هدف قرار گرفته اند.
در این بیانیه آمده است دو جنگنده "سو 20 اس ام" و "سو 35اس" با پرواز از پایگاه هوایی حمیمیم در لاذقیه این عملیات را پوشش داده اند. کما اینکه تمام جنگنده ها پس از اجرای موفقیت آمیز این مأموریت به پایگاه های خود بازگشته اند.
گفتنی است بمب افکن های دوربرد روسی در روز 30 ژانویه به دو مرکز فرماندهی و تعدادی انبار سلاح و مهمات داعش در دیر الزور حمله کرده و تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت رسانده اند.
نیروی هوایی سوریه نیز امروز مواضع و تحرکات گروه تروریستی داعش را در "تله الخنزیر" و منطقه "المعامل" و دوراهی "ثرده" در دیر الزور را زیر آتش گرفتند. در این عملیات خسارت و تلفاتی سنگینی به گروه تروریستی داعش وارد آمده و یک خودروی بمبگذاری شده آنها نیز در پل "السیاسه" منهدم شد.
208

پربیننده ترین خبرها