پنتاگون: داعشی های غرب موصل یا تسلیم شوند یا نابود

پنتاگون: داعشی های غرب موصل یا تسلیم شوند یا نابود
چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 13:43

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با اشاره به ادامه حمله های جنگنده های ائتلاف بین المللی به عنوان مقدمات آغاز عملیات، اعلام کرد تروریست های داعش که در ساحل کرانه راست موصل مستقر هستند راهی جز تسلیم یا نابودی ندارند.

العالم - عراق
"جف دیویس"، سخنگوی پنتاگون، با صدور بیانیه رسمی گفت: عناصر داعش که در ساحل کرانه راست موصل مستقر هستند راهی جز تسلیم یا نابودی ندارند.
وی تصریح کرد: "نیروهای عراقی در حال حاضر کرانه چپ موصل را به طور کامل در تصرف خود دارند و تروریست هایی که در کرانه راست شهر وجود دارند امکان نفوذ به این بخش از شهر را ندارند آنها در سمت غرب شهر در محاصره هستند و هیچ گونه امداد و مهماتی به آنها نمی رسد."
دیویس افزود: "جنگنده های ائتلاف بین الملل در راستای عملیات مقدماتی، مواضع داعش در غرب موصل را زیر آتش مستقیم خود گرفته اند."

ادعای آمریکا در خصوص نبرد علیه تروریسم درحالی است که اسناد و مدارک و گزارشهای بسیاری در خصوص حمایت این کشور از گروه های مسلح و تروریستی به ویژه در عراق و سوریه منتشر شده است.
گفتنی است حیدر العبادی، نخست وزیر عراق روز سه شنبه 25 ژانویه 2017 آزادسازی کامل کرانه راست شهر موصل را از اشغال داعش اعلام کرده و از نیروهای امنیتی مشترک خواست برای آزادسازی کرانه راست شهر به سرعت عملیات خود را آغاز کنند.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها