حماسه حضور/

شیخ‌الاسلام: حضور مردم تودهنی محکم به ترامپ بود

شیخ‌الاسلام: حضور مردم تودهنی محکم به ترامپ بود
جمعه 22 بهمن 1395 - 12:34

حسین شیخ الاسلام معاون اسبق وزارت امور خارجه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سراسر کشور را تودهنی محکمی به رئیس جمهور جدید آمریکا توصیف کرد.

العالم- ایران

شیخ الاسلام درحاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵ را  بسیار خوب توصیف کرد و گفت: این حضور، تودهنی محکمی به دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا است.

وی افزود: ملت ما بارها نشان داده اند که آگاه هستند این مسئله را بارها اثبات کرده اند و با وجود همه سختی ها، نشان می دهند که حکومت اسلامی و تمدن نوین اسلامی را در مقابل تمدن غرب پایه گذاری می کنند.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حکومت اسلامی در غیاب حکومت امام معصوم(ع) برای پیاده کردن احکام الهی شکل گرفت و این تمدن نوین اسلامی به همت مردم و با رهبری امام راحل پایه گذاری شد و در مقابل لیبرال دموکراسی غربی قرار گرفته است که در آن فرقی نمی کند خانم کلینتون حضور داشته باشد یا آقای ترامپ؛ هر دو فاسد هستند.

وی تصریح کرد: تمدن نوین اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی در مقابل لیبرال دموکراسی غربی شکل گرفته و انشاالله این روند به ظهور امام زمان(عج) و تشکیل حکومت جهانی ایشان منجر می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها