آثار ضرب و جرح بر پیکر شهید بحرینی +عکس

آثار ضرب و جرح بر پیکر شهید بحرینی +عکس
سه شنبه 3 اسفند 1395 - 09:58

اهالی منطقه النویدرات در بحرین از همه مردم این کشور خواستند تا امروز سه شنبه به طور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهید عبدالله العجوز شرکت کند.

العالم - بحرین

خانواده شهید عبدالله العجوز درخصوص نحوه شهادت فرزندشان اعلام کردند که عناصر لباس شخصی نقابدار به همراهی ماموران دستگاههای امنیتی صبح دیروز به خانه های مردم در منطقه النویدرات به طور غیرقانونی یورش بردند و عبدالله بعد از بازداشت، از ناحیه و سینه سر هدف گلوله آنها قرار گرفت.

یکی از بستگان شهید العجوز به شبکه اللؤلؤة گفت: وزارت کشور بحرین خانواده این شهید را مجبور کرد که صبح امروز سه شنبه پیکر وی را تشییع کنند و در گزارش پزشکی آمده است که این شهید در نتیجه سقوط از ساختمانی سه طبقه جان باخته است اما در محل سقوط العجوز اصلا ساختمانی با این ارتفاع وجود ندارد.

اهالی منطقه فاش کردند که عناصر مزدور وزارت کشور بحرین تلاش کردند که روی لکه خون بزرگی را با شن بپوشانند تا با این کار جنایت خود در قتل این جوان 21 ساله را لاپوشانی کنند.
با شهادت العجوز، شمار شهدای بحرینی از آغاز سال جاری به هفت نفر رسید.

صبح امروز پیکر این شهید بحرینی برای غسل تحویل خانواده او شد و تصاویر منتشر شده، گویای آثار جراحات و شکنجه بر پیکر این شهید بحرینی است.

6

 

پربیننده ترین خبرها