درخواست علمای بحرین از مردم برای دفاع از دین

درخواست علمای بحرین از مردم برای دفاع از دین
سه شنبه 10 اسفند 1395 - 16:35

علمای بحرین اعلام کردند که تا پای جان از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر انقلاب مردمی این کشور دفاع خواهند کرد.

العالم بحرین

به گزارش امروز سه شنبه پایگاه خبری مرآة البحرین ؛ علمای بحرین در بیانیه ای اعلام کردند : درخواست دادستانی کل بحرین مبنی بر صدور اشد مجازات برای آیت الله شیخ عیسی قاسم به علت جمع آوری خٌمس که یکی از احکام دین اسلام است ، بیانگر خصومت و دشمنی نظام با شیعیان این کشور است. 
علمای بحرین در بیانیه خود افزودند: دادستانی کل با این درخواست درپی انتقام گرفتن از شیعیان است شیعیانی که حقوق سیاسی و ملی خود را همچون پیروان دیگر مذاهب و ادیان مطالبه می کنند . درخواست دادستانی کل مغایر با اصول دینی و قانون اساسی است و بدترین نوع استبداد محسوب می شود.
علمای بحرین دادستانی کل را ابزار دست نظام حاکم آل خلیفه خواندند و افزودند: دادستانی کل به ابزاری در دست نظام حاکم برای شکنجه و ارعاب مردم و سرکوب مخالفان تبدیل شده است. مردم تا زمانی که قطرۀ خونی در بدنشان باشند ، از دین و اعتقادات مذهبی خود دفاع خواهند کرد. تعرض و تعدی بی شرمانه به آیت الله شیخ عیسی قاسم که  بزرگترین رهبر انقلابی مردم است ، نشان می دهد که نظام حاکم چه کینه و دشمنی بزرگی با مردم و رهبرانش دارد و به آنها با چشم حقارت نگاه می کند و گویا نظام حاکم تا سیلی محکمی از مردم نخورده است ، به هوش نخواهد آمد .
علمای بحرین اعلام کردند : مردم بحرین برای حفاظت از دین و عزت خود و دست یابی به حقوقشان انقلاب کرده اند و با این انقلاب قدرت عظیم خود را نشان دادند. دشمنی و خصومت نظام حاکم با دین اسلام و بزرگترین مرجع دینی کشور بیش از پیش افزایش یافته است و هر مؤمن و هموطن غیرتمندی در این اوضاع و شرایط باید هوشیار باشد و خود را برای دفاع از دین و اعتقادات مذهبی اش آماده تر از قبل کند.    

214

پربیننده ترین خبرها