محاصره اهالی الدراز بحرين با شدت ادامه دارد

محاصره اهالی الدراز بحرين با شدت ادامه دارد
پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 - 14:39

مشکلات و درد و رنج اهالی منطقه تحت محاصره الدراز در بحرین با تداوم اقدامات بازرسی از سوی نیروهای رژیم آل خلیفه همچنان ادامه دارد.

العالم بحرین

اقدامات بازرسی نیروهای آل خلیفه با ایجاد دو ایست بازرسی در شرق و غرب منطقه الدراز از ماه ژوئن گذشته، اهالی این منطقه را با مشکلات زیادی برای رفت و آمد دراین منطقه مواجه کرده است.
بر اساس این گزارش، روزانه صدها خودرو در امتداد خیابان اصلی البدیع به فاصله سه کیلومتری از میدان دوار سار به سمت ایست بازرسی واقع در وروی شمالی شرق منطقه الدراز صف می کشند و از این میدان به سمت دومین ایست ایجاد شده در مناطق مسکونی در شرق منطقه دراز نیز چنین وضعیتی حاکم است.
خودروهای نظامی و زرهی متعلق به رژیم آل خلیفه از 21 ژوئن گذشته ، منطقه الدراز را از همه ورودی های اصلی محاصره کرده اند تا از ورود شهروندان به محل برگزاری تحصن مرکزی مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم جلوگیری کنند.
نیروهای بحرینی مستقر در ایست های بازرسی از ورود شرکت های تجاری به داخل منطقه الدراز برای تحویل کالاها و مواد لازم دیگر جلوگیری می کنند.
مغازه ها مواد غذایی را از پیاده روی خیابان اصلی یعنی خیابان البدیع در منطقه الدراز تحویل می گیرند و درنتیجه صاحبان مغازه ها و شرکت ها مجبور می شوند که معامله های خود را در پیاده روی خیابان انجام دهند.
ممانعت از ورود شرکت های به منطقه محاصره شده الدراز ، یکی از اقداماتی است که سازمان های حقوق بشر آنرا در زمره اقدامات ظالمانه و انتقام جویانه علیه اهالی منطقه الدراز دسته بندی کرده اند که حق آن ها را در تجمع مسالمت آمیز مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم برای اعلام مخالفت با هدف قرار دادن او را نقض می کند.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها