آخرین تحولات پس از انفجار تروریستی در دمشق+ویدیو

شنبه 21 اسفند 1395 - 23:17

خبرنگار العالم در دمشق از کشف چند بمب عمل نکرده در انفجار تروریستی که زائران عراقی را در دمشق هدف قرار داده بود، خبر داد.

العالمسوریه
خبرنگار العالم در دمشق اعلام کرد که نیروهای امنیتی سوریه روز شنبه پس از دو انفجار تروریستی که زائران عراقی را در سوریه هدف قرار داد، چند بمب منفجر نشده کشف کردند.

"وسام الجردی" خبرنگار العالم لحظاتی پیش گفت: یک بمب در پشت اتوبوس حامل زائران عراقی کشف و نیروهای یگان مهندسی درحال خنثی‌سازی آن هستند.

وی افزود: این بمب توسط تروریست ها جاسازی شده بود که هنگام بروز دو انفجاری که زائران عراقی را در ساعات اول صبح هدف قرار داد، منفجر شد.

براساس این گزارش خبرهای دیگری درباره کشف یک بمب دیگر در داخل اتوبوس حامل زائران منتشر شده و گفته می شود که نیروهای مهندسی در حال خنثی سازی آن و تلاش برای یافتن مواد منفجره عمل نکرده دیگر هستند.

خبرنگار العالم در ادامه، آمار نهایی شهدای این دو انفجار را حدود 41 شهید و بیش از 126 زخمی اعلام کرد که اغلب آنها از زائران عراقی و سوری هستند.

وی همچنین از کشف یک بمب عمل نکرده دیگر در نزدیکی محل انفجار خبر داد که نیروهای مهندسی سوریه در حال خنثی سازی آن هستند.

روز شنبه بر اثر انفجار در منطقه "مقبره الباب الصغیر" دمشق، دست کم 40 تن شهید و حدود 120 تن زخمی شدند.

پلیس دمشق اعلام کرد که در این حمله تروریستی 2 بمب نزدیک مقبره باب الصغیر در منطقه "باب مصلی" منفجر شد.

بر اساس گزارش خبرنگار العالم، دو تروریست انتحاری کمربند انفجاری خود را با فاصله 15 دقیقه منفجر کردند که این امر باعث شد تعداد بسیاری در این حادثه شهید و یا مجروح شوند.

213

پربیننده ترین خبرها