مردم موصل، بین چکش ائتلاف آمریکا و سندان داعش!

مردم موصل، بین چکش ائتلاف آمریکا و سندان داعش!
يکشنبه 22 اسفند 1395 - 13:22

روزنامه "ساندی تلگراف"، چاپ لندن، گزارشی را به قلم "جیسی انسور" درباره وضعیت شهروندان موصل بین چکش حملات ائتلاف آمریکا و سندان گروه تروریستی داعش منتشر کرد.

العالم - عراق
نویسنده، گزارش خود را با صحبت از مردی به نام "یوسف احمد" آغاز می کند و می نویسد که این مرد در تماس تلفنی با وی گفته است که برادر و اعضای خانواده اش در حمله هوایی ائتلاف آمریکا به قتل رسیده اند.
"عبد السلام احمد" و اعضای خانواده اش در زیر زمین ساختمانی پناه گرفته بودند که این ساختمان در حمله هوایی جنگنده های ائتلاف ویران می شود.
یوسف در طول هفته های گذشته همواره بیم آن را داشته است که وی نیز به همراه خانواده اش به دست تروریست های داعش کشته شوند.
این نویسنده در گزارش خود، وضعیت ده نفر دیگر را هم به همین ترتیب روایت می کند که در محله "الصمود"، داستان مشابهی داشته اند.
برای مثال "هاشم عبدالله" به "انسور" گفته است که تعدادی از عناصر داعش در ساختمانی رو به روی منزل آنها جمع شده اند و وقتی یکی از این عناصر از ساختمان خارج شد، جنگنده های ائتلاف در آسمان محل ظاهر شده و آنجا را مورد حمله قرار داد. در این حمله، فرد مورد نظر مجروح شد اما 11 غیر نظامی کشته شدند.
انسور در این گزارش به موارد بسیاری از این دست و قربانی شدن غیر نظامیان در حمله جنگنده های ائتلاف به محله های مسکونی موصل، اشاره می کند.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها