تازه‌ترین دستاوردهای ارتش سوریه در نبرد با تروریست‌ها

تازه‌ترین دستاوردهای ارتش سوریه در نبرد با تروریست‌ها
جمعه 4 فروردين 1396 - 04:24

نیروهای ارتش سوریه افراد مسلح تروریست را در شهر دیر حافر در حومه شرقی حلب محاصره کردند.

العالم – سوریه

ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن، شهر دیر حافر در حومه شرقی حلب را پس از سیطره بر روستاهای اطراف آن به محاصره در آوردند و مواضع گروه های تروریستی را در لاذقیه و شمال غرب حماه و حمص هدف حمله قرار دادند.

نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای هم پیمان در حومه شمال شرقی شهر حلب به پیشروی های تازه ای دست یافتند و گروه های تروریستی داعش را در شهر دیر حافر از چهار جهت محاصره کردند. این دستاورد نیروهای سوری پس از سیطره بر روستاهای اُم عدسه و تل اَکولا و تل السُّوس و لاله محمد در اطراف شرقی دیر حافر به دست آمد. نیروهای سوری پس از سیطره بر این منطقه راه امداد رسانی به تروریست های مستقر در این شهر را مسدود کردند.

ستاد اطلاع رسانی جنگ سوریه به تازگی تصویری منتشر کرده است که وضعیت محاصره دیر حافر را از چهار جهت نشان می دهد.

از سوی دیگر و بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر وابسته به مخالفان، گروه های تروریستی در اقدامی انتقام جویانه منطقه حی الزهراء در غرب شهر حلب و منطقه فرودگاه نظامی نیرب و منطقه جبرین در شرق حلب را به وسیله خمپاره هدف قرار دادند.

در لاذقیه نیز جنگنده های ارتش سوریه مواضع گروه های تروریستی را در محور کَبّانه در شمال این شهر هدف قرار دادند. این عملیات پس از آن صورت گرفت که افراد مسلح تروریست مراکز استقرار ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن را در محور کِنسَبّا و قلعه شِلف در منطقه جبل الاکراد در حومه شمالی لاذقیه را هدف قرار دادند.

در شهر حمص واقع در مرکز سوریه نیز جنگنده های ارتش این کشور پایگاه های گروه های تروریستی در شهر الرَّستَن و روستاهای عیون حسین و العامریه در حومه شمالی حمص را بمباران کردند.

دیدبان حقوق بشر در این باره گفت که گروه های مسلح تروریستی مناطقی را در روستای اکراد الداسنیه در حومه شمالی حمص هدف قرار دادند.

اطراف شهر حماه هم شاهد حملات ارتش سوریه به افراد مسلح در شهرک ها و روستاهای کفر زیته و حلفایا و منطقه الزوار و الدقمه در شمال و شمال غربی این شهر بود. نیروهای ارتش سوریه به محل استقرار تروریست ها در چند روستای جنوبی حماه نیز حمله کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها