نبرد ارتش سوریه از دریچه دوربین العالم + فیلم

پنج‌شنبه 3 فروردين 1396 - 09:47

نیروهای ارتش سوریه ضمن بازپس گیری کارخانه های الغزل و النسیج در شرق دمشق، 150 تروریست را به هلاکت رساندند.

العالم سوریه

نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتی، کارخانه های الغزل و النسیج در منطقه جوبر در شرق دمشق را از تروریست ها پس گرفتند و بیش از 150 تروریست را در این منطقه به هلاکت رساندند.

"دارین فضل" خبرنگار العالم در سوریه در گزارشی اعلام کرد: ارتش سوریه ضمن مهار موج حمله اول و دوم تروریست ها در شرق دمشق، طی عملیاتی غافلگیر کننده، کارخانه های الغزل و المنسیج  را در منطقه جوبر از تروریست ها پس گرفت.

یکی از نیروهای ارتش سوریه در گفت و گو با خبرنگار العالم با اشاره به درگیری های شدید ارتش و تروریست ها در منطقه جوبر، گفت: نیروهای ارتش سوریه اینک در خط مقدم درگیری با گروه های تروریستی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ارتش سوریه اینک در منطقه گاراژها حضور دارند، تاکید کرد: خبرهای منتشر شده مبنی بر این که منطقه گاراژها در دست تروریست هاست، کذب محض است.

براساس این گزارش، در عملیات ارتش سوریه در منطقه جوبر، بیش از 150 تروریست از جمله چند تروریست خارجی و چند سرکرده گروه های تروریستی به هلاکت رسیدند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: هفت عامل انتحاری نیز در دو روز گذشته قبل از رسیدن به نقاط ایست بازرسی ارتش، کشته شده اند و نیروهای ارتش سوریه توانستند 3 خودروی بمب گذاری شده تروریست ها را منهدم کنند.

دارین فضل، اقدامات این روزهای تروریست ها را کاری مشابهه خودکشی جمعی توصیف کرد و گفت: هدف آنها از این اقدامات، شکستن حلقه محاصره تروریست ها در منطقه القابون و احیا کردن خط ارتباطی آنها با جوبر و غوطه شرقی است.

213-6

پربیننده ترین خبرها