انتشار فهرست قربانیان حمله سن پترزبورگ

انتشار فهرست قربانیان حمله سن پترزبورگ
سه شنبه 15 فروردين 1396 - 12:19

مرکز وضعیت فوق العاده در شهر سن پترزبورگ روسیه ، فهرست قربانیان حمله دیروز به متروی این شهر را منتشر کرد.

العالم - اروپا

شبکه خبری روسیا الیوم روز سه شنبه گزارش داد، بر اساس آمارهای کمیته وابسته به وزارت بهداشت روسیه در سن پترزبورگ، این لیست دربردارنده اسامی 11 کشته و 51 مجروح انفجار در ایستگاه مترو می باشد.
دراین لیست اسامی مجروحانی که در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند، دیده می شود.
درهمین حال، کمیته تحقیق تشکیل شده درباره انفجار اعلام کرد که احتمال دارد که یک عامل انتحاری خود را در داخل مترو منفجر کرده باشد.
سرویس های امنیتی اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه ها مبنی بر وقوع دومین انفجار در مترو شهر سن پترزبورگ را رد اما درعین حال تاکید کردند که یک بمب دیگر در ایستگاه بلوشاد فوستانیا در داخل مترو پیدا شده است.
طبق اطلاعات واصله از سوی کمیته مبارزه با  تروریسم روسیه، این انفجار ساعا 14: 40 در داخل واگن قطار بین ایستگاه های تیخنولوگیچسی اینستیتوت و سینایا بلوشاد روی داد.
منابع امنیتی اعلام کردند که بمب در داخل واگن قطار رها شده بود و قدرت انفجار دیروز با انفجار حدود 200 الی 300 ماده تی ان تی برابری می کرد.
منابع یاد شده افزودند که انفجار در واگن سوم روی داد و باعث حریق شد و همه کسانی که کشته و یا مجروح شدند، افرادی بودند که نزدیک محل کار گذاشتن بمب بودند.
مسئولان شهر سن پترزبورگ برای بزرگداشت یاد قربانیان این حادثه، از امروز (سه شنبه ) به مدت سه روز عزای عمومی اعلام کردند.215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها