شکار 24 داعشی و آزادسازی منطقه الیرموک در موصل

شکار 24 داعشی و آزادسازی منطقه الیرموک در موصل
جمعه 18 فروردين 1396 - 00:49

نیروهای الحشد الشعبی 18 داعشی را هنگام نفوذ به دو راهی بیجی ـ الزاویه کشتند و 6 فرمانده داعش هم در حملات هوایی کشته شدند.

العالمعراق

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ستاد اطلاع رسانی الحشد الشعبی اعلام کرد که تیپ 99 توانستند با ناکام کردن حمله داعشی ها به دو راهی بیجی ـ الزاویه، 18 داعشی را به هلاکت برسانند.

این ستاد افزود: پس از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریستها و وادار کردن دیگر عناصر مسلح به فرار، نیروهای الحشد الشعبی امنیت منطقه مزبور به طور کامل تامین کردند.

تیپ 99 در الحشد الشعبی روستاهای الشیخ علی، طه عبود، محمد موسی در شمال تکریت را تامین امنیت می کند.

به گزارش  خبرنگار العالم، نیروهای الحشد الشعبی همچنین یک خودروی بمبگذاری شده برای هدف قرار دادن جاده های امدادرسانی در جنوب غرب موصل را منفجر کردند. 

از سوی دیگر، فرمانده عملیات "نینوا ما آمدیم" روز پنجشنبه از آزادسازی منطقه الیرموک دوم در کرانه راست موصل و برافراشتن پرچم عراق بر فراز ساختمانهای آن خبر داد.

سرتیپ ستاد نجم جبوری در گفتگوی مطبوعاتی اظهار داشت: نیروهای امنیتی منطقه الیرموک دوم در ساحل راست موصل را آزاد کردند و پرچم عراق بر فراز ساختمانهای آن برافراشته شد.

درهمین حال ارتش عراق اعلام کرد که نیروهای ائتلاف با حمله هوایی به یکی از مواضع تروریست های داعش 6 تن از فرماندهان این گروها تروریستی را در موصل کشتند.

یادآور می شود نیروهای امنیتی از 17 اکتبر 2016 عملیات آزادسازی موصل از چنگ داعش را آغاز کردند و تاکنون موفق شدند کرانه چپ موصل را آزاد کنند و اینک به ساحل سمت راست این شهر منتقل شدند و همچنان برای نابودی کامل گروه تروریستی داعش در حال پیشروی هستند.

210

پربیننده ترین خبرها