زنگ خطر امنیتی در ایتالیا

زنگ خطر امنیتی در ایتالیا
يکشنبه 20 فروردين 1396 - 15:17

در پی عملیات تروریستی اخیر در استکهلم و در آستانه مراسم هفته مقدس در ایتالیا، سازمان های امنیتی در این کشور زنگ خطر را بصدا درآورده و تدابیر جدید ضد تروریستی را علیه کامیون های انتحاری اتخاذ کردند.

العالم- اروپا
 ایتالیا در آستانه مراسم مذهبی مربوط به هفته عید پاک مسیحیان، تدابیر جدید امنیتی را برای مقابله با عملیات تروریستی و کامیون های انتحاری اتخاذ کرده است.
علاوه بر تدابیر شدید امنیتی که از چند ماه پیش اتخاذ شده، تدابیر جدیدی در سطح شهرها برای تردد کامیون ها و خودروهای سنگین در مجاورت اماکن تجمع بویژه در آستانه عید پاک اتخاذ شده است.
در این راستا توجه خاصی به منطقه واتیکان واقع در مرکز شهر رم که در روزهای آتی شاهد مراسم متعدد مذهبی عید پاک خواهد بود، شده است و خودروهای زرهی پلیس نیز به شدت منطقه را تحت کنترل گرفته اند.
تدابیر امنیتی در مناطق اطراف واتیکان که معمولا ترافیک دارد، افزایش یافته و شهرداری نیز در حال تنظیم ساعات مربوط به عملیات تخلیه و بارگیری کالاها در این منطقه است.
بعدازظهر روز جمعه طی یک اقدام تروریستی، کامیونی در یک خیابان شلوغ در استکهلم به مردمی که در حال خرید بودند حمله کرد و سپس با کامیون وارد یک فروشگاه بزرگ شد که در این واقعه چهار تن کشته و 12 تن زخمی شدند.

ایرنا

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها