حاشیه های روز اول ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری+تصاویر+فیلم

سه شنبه 22 فروردين 1396 - 12:56

نخستین روز ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز ( سه شنبه) در وزارت کشور با حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز(سه شنبه) با دستور وزیر کشور آغاز شد.

پیش از آغاز نام نویسی ، مراجعه کننده ای که خود را نگهبان یک کارخانه کاشی سازی در میبد معرفی می کرد، پشت درب ورودی تالار بزرگ کشور ایستاده بود تا برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شود.

او به خبرنگاران گفت: دارای مدرک دیپلم اقتصاد است و تا کنون سه دوره پیاپی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده است.

وی افزود: طرح مسکن دلواز، اشتغالزایی و پرورش شترمرغ، کاهش سن بازنشستگی، انتقال آب از خلیج فارس به یزد و میبد و شفاف سازی درآمدهای تامین اجتماعی از برنامه های من است.

پس از آغاز نام نویسی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، نخستین داوطلب حسین عامری سیاهویی بود که می گفت از بندرعباس برای نام نویسی آمده و دارای تحصیلات حوزوی است.

او بیان کرد: هدفش از نام نویسی در انتخابات شکستن بن بست های پیش روی کشور است و برای این کار برنامه هایی دارد.

دومین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شهردار شهری در استان خراسان شمالی بود که می گفت از بجنورد آمده ام دانشجوی دکترای مدیریت اجرایی هستم.

حسین حسنی که اکنون شهردار شوقان است به خبرنگاران گفت: هدف من از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری رفع مشکلات اقتصادی مردم است.

سومین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری جوان بیکاری بود که از بروجرد برای نام نویسی به ستاد انتخابات کشور آمده بود و به خبرنگاران می گفت، آمده ام که اگر رییس جمهور نشوم حدالاقل شغلی بدست بیاورم چون متاهل هستم و شغل ندارم.

مهدی خزعلی فرزند آیت الله ابوالقاسم خزعلی هم با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد. مهدی خزعلی متولد 1344 فرزند آیت ‌الله ابوالقاسم خزعلی است.

حضور دوقلوها، فردی که خود را فرستاده خدا می داند، کفن پوشی با دسته گل به مقابل میز ثبت نام رفت تا ثبت نام افراد سرشناس و دهها حاشیه دیگر از دیگر موضوع های جذاب ساعت های اولیه نخستین روز ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که مورد توجه رسانه های گروهی قرار گرفت.

حسن و حسین سید‌آبادی دوقلوهایی که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در وزارت کشور حاضر شدند.

حسن و حسین که دو دقیقه از هم فاصله سنی دارند اهل ایلام هستند و با نیت جوانگرایی پای به میدان گذاشته اند.

من به صورت نمادین برادرم را همراهی می کنم و حسن از بین ما ثبت نام خواهد کرد. سر ریاست جمهوری دعوا نمی کنیم.

حسن هم گفت: برادرم را وزیر امور خارجه می کنم.

حسن و حسین دوقلوها

اسد رشیدی بازنشسته از تهران با شعار قانون کار را عوض می کنم، داوطلب نامزدی ریاست جمهوری شده است

 

حضور اولین داوطلب زن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور هم سوژه جذاب عکاسان شد

 

اولین داوطلب زن خانم شعله‌ حاج‌میرفتاح تبریزی دارای دکترای سیاسی از دانشگاه ایتالیاست که احتمالا با توجه به ممنوعیت ثبت نام بانوان سرنوشت این ثبت نام را می داند.
 

مصطفی میرسلیم با سابقه وزارت دردولت های قبل امروز با لباس کارگری به وزارت کشور آمد

قاسم شعله سعدی که دارای سابقه نمایندگی مجلس است، این بار هم ثبت نام کرد تا شانس خود را برای ورود به صحنه انتخابات بیازماید. او قبلا چند بار در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شده است.

 

 


 

وعده رفع همه مشکلات.

وعده رفع همه مشکلات


این نامزد ریاست جمهوری وعده داد که رقم یارانه ها را به ماهیانه پانزده میلیون تومان برساند

 

 

 

این نامزد ریاست جمهوری وعده داد که رقم یارانه ها را به ماهیانه پانزده میلیون تومان برساند

 

 

 

پربیننده ترین خبرها