خوشحالی غیرعادی ترامپ از پرتاب بزرگترین بمب غیرهسته‌ای

خوشحالی غیرعادی ترامپ از پرتاب بزرگترین بمب غیرهسته‌ای
جمعه 25 فروردين 1396 - 03:47

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که استفاده از بمب جدید در شرق افغانستان یک موفقیت بزرگ بوده است.

العالم - آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از رویترز، دونالد ترامپ در اظهاراتی عجیب درباره استفاده از بزرگترین بمب غیرهسته ای جهان در یک کشور اشغال شده و فاقد نیروی نظامی موثر، گفت: من به اعضای ارتشمان افتخار می کنم. ما شاهد یک اقدام موفقیت آمیز دیگر بودیم. ما به اعضای ارتشمان افتخار می کنیم. من همچنین به افرادی که در این اتاق هستند، افتخار می کنم. ما به ارتش خود و این اقدام موفقیت آمیز آنها افتخار می کنیم. این یک اقدام موفقیت آمیز دیگر بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا شما فرمان استفاده از این بمب را دادید؛ افزود: همه افراد می دانند که چه روی داد. آنچه من انجام دادم این بود که این اجازه را به ارتشم دادم. ما بهترین ارتش دنیا را داریم و آنها مثل همیشه کار خود را انجام دادند. ما اجازه کامل را به آنها دادیم  و آنها با قاطعیت این کار را انجام دادند و حقیقتا آنها موفق بوده اند.

ترامپ که از فرط خوشحالی گویی یکی از بزرگترین ارتش های دنیا را شکست داده، ادامه داد: اگر شما به آنچه در هشت هفته گذشته انجام شده، توجه داشته باشید و آن را با هشت سال گذشته مقایسه کنید، شما شاهد تفاوت فاحشی خواهید بود. ما فرماندهان قابلی در ارتش داریم. ما یک ارتش توانا داریم.ما به آنها افتخار می کنیم. این یک ماموریت موفقیت آمیز دیگر بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها