مقر سامسونگ تخیله شد

جمعه 25 فروردين 1396
09:55
مقر سامسونگ تخیله شد مقام های کره جنوبی امروز(جمعه) مقر شرکت سامسونگ را در سئول پس از دریافت تهدید بمب گذاری تخلیه کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع خبری کره جنوبی اعلام کردند که به دنبال دریافت گزارش هایی مبنی بر بمب گذاری در سامسونگ، پلیس و نیروهای امنیتی بلافاصله ساختمان را تخلیه کردند.

نیروهای ویژه به بازرسی کامل ساختمان سامسونگ پرداخته اند ، اما تاکنون مورد مشکوکی گزارش نشده است.

مقام های شرکت سامسونگ دراین زمینه تاکنون اظهار نظر نکرده اند.

0% ...

آخرین اخبار

توافق ایران و عمان بر سر گفتگو از طریق کارگروه مشترک درباره مدیریت هرمز


استان تهران ۱۳ و ۱۴ تیر تعطیل شد


بیانیه حزب الله لبنان در خصوص حملات جدید رژیم صهیونیستی


پزشکیان وارد اسلام‌آباد شد


عراقچی وارد اسلام‌آباد شد


دلیل ترس رژیم صهیونیستی از ناوگان آزادی چیست؟


۵۴ هزار نفر از سفر حج بازماندند


گزارش العالم از روند احیای مجموعه ورزشی آزادی؛ بازسازی تأسیسات ورزشی آسیب‌دیده در پی تجاوز علیه ایران


انتشار قطعه موسیقی به یاد رهبر شهید انقلاب؛ «أنت حيّ»...


کاریکاتور |مقاومت مقابل ذلت