سفیر جدید ایران در عراق کار خود را آغاز کرد

سفیر جدید ایران در عراق کار خود را آغاز کرد
سه شنبه 29 فروردين 1396 - 20:54

ایرج مسجدی سفیر جدید کشورمان در عراق، وارد بغداد شد تا کار خود را به شکل رسمی آغاز کند.

العالم - ایران

در میان استقبال جمعی از مسئولان وزارت خارجه عراق و دیپلمات ها و روسای نمایندگی ها ایران در عراق بعد از ظهر روز سه شنبه 'ایرج مسجدی' سفیر جدید کشورمان در عراق، وارد بغداد شد تا کار خود را به شکل رسمی آغاز کند.

در مراسم استقبال از سفیر جدید کشورمان در عراق که جایگزین 'حسن دانایی فر' سفیر سابق شده، 'نصیر العزاوی' رییس اداره تشریفات در وزارت خارجه عراق و 'محمد عمر' رییس اداره کشورهای همجوار عراق در وزارت خارجه این کشور حضور داشتند.

مسئولان ارشد وزارت خارجه عراق در بدو ورود ایرج مسجدی به عراق در فرودگاه بین المللی بغداد، ضمن استقبال گرم از ایشان، ابراز امیدواری کردند که روابط دو کشور در دوره سفیر جدید ایران در عراق بیش از پیش گسترش پیدا کند.آنها همچنین برای ایرج مسجدی در مسئولیت محوله به وی به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عراق آرزوی موفقیت و پیروزی کردند.

در همین حال، فالح الفیاض رئیس بسیج عراق در توصیف مسجدی گفت: «خاطرات خوبی از ایشان در ذهن داریم. ایشان در دفاع از عراق نقش داشته است و کارنامۀ درخشانی در عرصۀ جهاد دارد. تردیدی نداریم که ایشان نقشی سازنده در تقویت روابط دو کشور خواهد داشت».

پربیننده ترین خبرها