مارین لوپن، «برهنه» در شعبۀ رأی‌گیری دستگیر شد

مارین لوپن، «برهنه» در شعبۀ رأی‌گیری دستگیر شد
يکشنبه 3 ارديبهشت 1396 - 20:56

گروهی از زنان فمینیست برای اعتراض به لوپن، مقابل شعبه ای که قرار بود او در آن رأی خود را در آن به صندوق اندازد، تجمع کردند.

العالم اروپا

شش زن فمینیست برهنه، در حالی که ماسک لوپن را به چهره های خود زده بودند، کمی پیش از رسیدن لوپن به مرکز رأی گیری منطقه انابومو از یک دستگاه خودرو پیاده شدند و با تجمع مقابل مرکز رأی گیری به اعتراض علیه او پرداختند. این شش زن توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

مارین لوپن نامزد حزب افراطی"جبهه ملی" در این مرکز رأی خود را به صندوق انداخت. روزنامه دیلی میل در پایگاه اینترنتی خود نوشت: پس از دستگیری زنان معترض و انتقال آنها به خودروی پلیس، لوپن وارد مرکز رأی گیری شد و رأی خود را به صندوق انداخت.
مراکز رأی گیری فرانسه صبح امروز یکشنبه درب های خود را به روی حائزین شرایط باز کردند تا مردم در اولین دور انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کنند، انتخاباتی که 2 نامزد از مجموع 11 نامزد آن به دور دوم راه خواهند یافت.  
دور دوم انتخابات 2 هفته پس از دور اول برگزار خواهد شد.
از میان یازده نامزد انتخابات فرانسه رقابت بین 4 نامزد تنگاتنگ تر است که این چهار نامزد به نام های امانوئل مکرون، مارین لوپن، فرانسوا فیون و ژان لوک ملانشن به ترتیب شانس بیشتری برای پیروزی دارند.

 

منطقه انابومو

214
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها