تمجید فیفا از تاریخ سازی فوتبال ساحلی ایران

تمجید فیفا از تاریخ سازی فوتبال ساحلی ایران
دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 - 08:30

سایت فیفا در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی باهاما پرداخت.

العالم ـ ایران
تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار رده‌بندی جام جهانی باهاما با نتیجه‌ پنج بر سه ایتالیا را شکست داد و بر سکوی سوم جهان ایستاد، تا بهترین نتیجه‌ ایران در این مسابقات به دست بیاید. در واقع این بهترین عملکرد یک تیم آسیایی در تاریخ جام جهانی فوتبال ساحلی بود.

سایت فیفا با تمجید از تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی ایران نوشت: ایران توانست جام جهانی فوتبال ساحلی را با افتخار به پایان برساند. پیروزی برابر ایتالیا در دیدار رده‌بندی باعث شد تا بهترین نتیجه‌ یک تیم آسیایی در تاریخ جام جهانی فوتبال ساحلی به دست بیاید.

ایران و ایتالیا در مرحله گروهی رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که البته در آن بازی ایتالیایی‌ها با نتیجه‌ پنج بر چهار پیروز مسابقه شدند. در مسابقات رده بندی درخشش محمد احمدزاده که توانست برای تیم‌ ‌ملی ایران هت تریک کند تاثیر مهمی در این پیروزی داشت. همچنین مسلم مسیگر و محمد مختاری دیگر گل‌های ایران را به ثمر رساند تا ایران ضمن جبران شکست بازی مرحله گروهی عنوان سومی این مسابقات را به دست بیاورد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در دیدار نهایی بامداد امروز (دوشنبه) برزیل موفق شد با شکست قاطع تاهیتی که با نتیجه‌ شش بر صفر به دست آمد قهرمان مسابقات شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها