پیشروی نیروهای عراقی در محله اقتصادیین در شمال موصل

پیشروی نیروهای عراقی در محله اقتصادیین در شمال موصل
پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1396 - 17:24

فرمانده پلیس عراق از پیشروی نیروهای این فرماندهی در محله اقتصادیین در شمال غربی شهر موصل و بازگشایی مسیر امدادرسانی از موصل به سمت غرب شهر تلعفر خبرداد.

العالم - عراق

به گزارش شبکه روسیاالیوم، سرلشکر "رائد جودت" فرمانده پلیس فدرال عراق با اعلام این خبر تصریح کرد: یگان های واکنش سریع پلیس فدرال با نفوذ به ورودی های شمالی محله اقتصادیین، مواضع تروریست های داعش را با استفاده از دهها خودروی زرهی و انتشار صدها نفر از گردان های رزم شبانه بر بالای ساختمان ها و منازل در خیابان 60 این محله محاصره کردند.
به گفته جودت، دراین عملیات دهها تن از عناصر تروریست کشته و مقادیر زیادی اسلحه و مهمات نظامی آنها منهدم شد.
فرمانده پلیس فدرال افزود: در این عملیات همچنین مسیر امدادرسانی موصل به سمت غرب شهر تلعفر گشوده شد.
در همین حال، سرلشکر "محمود الفلاحی" از کشته شدن دو عامل انتحاری را حین تلاش برای نفوذ به منطقه بحیره رزازه در جنوب غربی رمادی خبرداد. تروریست های انتحاری داعشی مجهز به کمربندهای انتحاری، امروز پنج شنبه قصد نفوذ به منطقه بحیره رزازه در جنوب غربی رمادی و انفجار کمربندهای خود را داشتند.
الفلاحی خاطرنشان کرد: هنگ هشتم ارتش عراق موفق شد عوامل انتحاری را کشته و خودروی تروریست ها را منهدم کند. در این عملیات آسیبی به نیروهای ارتش وارد نشد.
گفتنی است، عناصر گروهک تروریستی داعش هرازگاهی به منطقه بحیره رزازه در جنوب غربی رمادی هم مرز با استان کربلا نفوذ می کند که در نتیجه آن تاکنون شماری که بیشتر از نیورهای امنیتی هستند، جان خود را از دست داده اند.
221

پربیننده ترین خبرها