عکس‌های جنجالی شاه مغرب با هنرمندان بین‌المللی!

عکس‌های جنجالی شاه مغرب با هنرمندان بین‌المللی!
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 - 21:42

تصاویر منتشر شده از شاه مغرب درکنار هنرمندان بین المللی، دراین کشور جنجال ساز شد.

العالم آفریقا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فعالان مغربی وپایگاه های خبری محلی تصاویری را از ملک محمد ششم شاه مغرب به همراه ستاره های موزیک جهانی، منتشر کرده وگفته اند که این تصاویر به تازگی وبعد از بازگشت شاه مغرب از تعطیلات ویژه اش گرفته شده است.

محمد ششم دریکی ازاین عکس ها درکنار مستر جیمز خواننده فرانسوی ایستاده که این خواننده، دستش را بر روی دوش شاه مغرب گذاشته است.

وی درعکسی دیگر درکنار همان خواننده ایستاده و جمال الدبوز کمدین فرانسوی مغربی الاصل نیز درآن عکس حضور دارد.

شاه مغرب همچنین درعکسی دیگر درجریان دیدارش با DJ SNAKE مشاهده می شود که قرار است این هفته درچارچوب فعالیت های جشنواره معروف موازین، کنسرت برگزار کند.

این تصاویر با واکنش های مختلفی درمحافل فعالان مغربی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است ؛ به گونه ای که برخی فعالان این کار را نیکو و رفتاری شایسته یک پادشاه توصیف کرده و برخی دیگر، آنرا به منزله نقض پروتوکل های رسمی دانستند که براساس آن، افرادی که با پادشاه عکس می اندازند، نباید شاه را لمس کنند.

یکی از فعالان مغربی دراین باره گفت عکس انداختن این هنرمند با پادشاه درحالیکه دستانش را درجیبش قرار داده، نشان می دهد که این ستاره جهانی نسبت به آداب و سنت های مغرب بی اطلاع است و این مساله باید به وی گوشزد می شد.

وی به رویدادی که برای ملک حسن دوم شاه فقید مغرب با محمود الادریسی هنرمند مغربی روی داد، اشاره کرد.

اما بسیاری دیگر از کاربران و فعالان مغربی نظری متفاوت با نظر یاد شده دارند ومعتقدند که حضور ملک محمد ششم درکنار ستاره ها و هنرمندان بین المللی واستقبال از آن، باعث می شود که با توجه به سیر وسفر آن ها به نقاط مختلف جهان، آن ها به عنوان سفیران مغرب درسطح دنیا باشند.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها