سخنان معنی دار ترامپ درباره دشمنان اعراب

سخنان معنی دار ترامپ درباره دشمنان اعراب
يکشنبه 31 ارديبهشت 1396 - 22:01

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی معنی دار در اجلاس مشترک ریاض گفت که عرب ها نباید منتظر باشند ما دشمنانشان را از بین ببریم.

العالم - آمریکا

به گزارش پایگاه خبری شبکه  العالم، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در اجلاس مشترک سران کشورهای اسلامی و آمریکا در ریاض گفت: کشورهای منطقه نباید منتظر باشند، ما به جای آنها، دشمنانشان را شکست بدهیم. آمادگی داریم با شما برای تامین منافع و امنیت مشترک همکاری کنیم. جنگ بین ادیان نیست، بلکه جنگ بین خیر و شر است.

ترامپ درسخنان خود تاکید کرد که ما توافقات تاریخی را با پادشاهی سعودی امضا کردیم که تقریبا چهارصد میلیارد دلار در دو کشور سرمایه گذاری خواهد شد و صدها هزار فرصت شغلی در آمریکا و عربستان سعودی ایجاد خواهد کرد.

وی افزود : این توافق تاریخی از جمله شامل اعلام یکصد و ده میلیارد دلار خرید دفاعی از طرف عربستان سعودی است و ما مطمئن خواهیم بود که به دوستان سعودی خود کمک کنیم تا قراردادهای خوبی را با شرکتهای دفاعی آمریکا ببندند، شرکتهایی که بهترین شرکتهای دفاعی جهان هستند.

رئیس جمهوری آمریکا گفت : این توافقنامه به ارتش عربستان کمک خواهد کرد تا نقش بسیار بزرگتری در مسائل امنیتی و عملیاتهای مرتبط با امنیت بر عهده بگیرد. 

پربیننده ترین خبرها