بیانیه علمای بحرین: برای تمام احتمالات آماده‌ایم

بیانیه علمای بحرین: برای تمام احتمالات آماده‌ایم
جمعه 5 خرداد 1396 - 21:25

در پی حوادث اخیر بحرین، علمای این کشور بیانیه‌ای صادر و در آن اعلام کردند این اتفاقات بر قدرت آنها افزوده و از این به بعد برای هر احتمالی در راه دفاع از دین آماده‌اند.

العالم ـ بحرین
پس از اقدامات اخیر آل‌خلیفه علیه «آیت‌الله عیسی قاسم» رهبر انقلاب بحرین به علاوه شهادت 6 جوان و بازداشت بیش از 280 تن دیگر ، علمای این کشور بیانیه ای صادر کردند.

بر اساس گزارش شبکه «اللولوه»، در ابتدای این بیانیه به شهادت 6 جوان بحرینی در طول هفته جاری اشاره شده و در ادامه خطاب به ملت بحرین آمده است: نبرد دفاع از دین که نظام ستمگر (بحرین) بر ملت تحمیل کرده، تمام نشده و تازه اول راه است، وطن به امثال شما در مقدمه فدائی‌ها نیاز دارد، شما نیز اینچنین هستید، پس مسیر رفقای خود را ادامه دهید و تکمیل کنید.

در ادامه این بیانیه خطاب به دولت بحرین آمده است: مکرهایت را به کار ببر، تلاشت را بکن اما به خدا سوگند نمی‌توانی ما و یاد ما را از بین ببری. ملت با تو «وعده قصاص» دارند و به اذن خداوند «حساب» خواهد آمد.

علمای بحرین افزودند: کشتار وحشیانه‌ای که این نظام خونریز با همراهی آمریکا و منطقه و در سایه سکوت بین‌المللی انجام داد جز بر قدرت و صلابت ما نیفزود و برای تمام احتمالاتی که حمایت از دین ممکن است به آن نیاز داشته باشد، آماده شده‌ایم، ما به اذن خدا برای تمام احتمالات و تهدیدها آماده‌ایم.

در پایان بیانیه مذکور تأکید شده حق دفن و مقدمات آن یعنی غسل و کفن و نماز برای خانواده‌های شهدا محفوظ است و هیچ کسی نمی‌تواند بدون اجازه آنها رفتاری در این خصوص داشته باشد و در ادامه نیز آمده است هر تجاوزی از این حق «حرام» و خیانت به خدا و شریعت مقدس است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها