یک رانندۀ تاکسی به قهرمان حملۀ تروریستی لندن تبدیل شد

یک رانندۀ تاکسی به قهرمان حملۀ تروریستی لندن تبدیل شد
يکشنبه 14 خرداد 1396 - 21:45

شامگاه خونین لندن، که در آن 7 نفر کشته و دست کم 50 نفر زخمی شدند، شاهد ماجراهای تاثیرگذاری نیز بود.

العالم - اروپا 
 به گزارش پایگاه روسیا الیوم، یک راننده تاکسی  که تصادفی زمان حمله یعنی ساعات پایانی شب شنبه 3 ژوئن در لندن حضور داشت توانست جان افراد زیادی را نجات دهد؛ وی به جای فرار  تصمیم گرفت با تروریست ها مقابله کرده و با خودروی خود آنان را بگیرد و در مسیرشان مانع ایجاد کند.

براساس اعلام رادیو محلی ال بی سی انگلستان، این راننده قهرمان پس از پیاده شدن  تروریست های چاقو به دست از مینی بوسشان، درصدد زیر گرفتن آنان با خودروی خود برآمد و زمانی که مطمئن شد نیروهای امنیتی به محل حادثه آمده اند، محل را ترک کرد.

این مرد که خواست نامش فاش نشود گفت: با خودروی خود از پل عبور می کردم و با فریاد مردم را راهنمایی می کردم تا راه فرار را پیدا کنند؛ زیرا ترس شدیدی حاکم شده بود و برخی نمی دانستند حمله در چه نقطه ای بوده و از چه راهی باید خود را نجات دهند.

رادیو گفت: این راننده توانست بخش زیادی از حمله را ناکام بگذارد؛ زیرا اگر با خودروی خود مانع از اقدام آنان نمی شد امکان داشت شمار کشته ها و زخمی ها افزایش یابد.

شاهدان عینی روایت دیگری نقل کردند مبنی ب راینکه مردی بدون سلاح هنگام حمله افراد مسلح با چاقو به یکی از کافی شاپ ها، درصدد نجات مردم برآمد و در حد توان با پرتاب جام و صندلی و بطری مانع آنان شد.
217
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها