الحشد الشعبی حمله داعش از خاک سوریه را ناکام ساخت

الحشد الشعبی حمله داعش از خاک سوریه را ناکام ساخت
جمعه 19 خرداد 1396 - 00:47

نیروهای تیپ یکم الحشد الشعبی(بسیج مردمی عراق) با حمله تروریستهای داعش از مرزهای عراق ـ سوریه مقابله کردند و مهاجمان را به هلاکت رساندند.

العالم - عراق

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز اطلاع رسانی الحشد الشعبی اعلام کرد که نیروهای تیپ اول الحشد الشعبی روز پنجشنبه با حملات ناکام گروهی از تروريستها مقابله کرده و آنها را به هلاکت رساندند و دو خودروی زرهی آنها را در مرزهای عراق سوزاندند.

مرکز اطلاع رسانی الحشد الشعبی افزود: نیروهای تیپ مزبور یک زره پوش بمب گذاری شده را که از خاک سوریه وارد مرزهای عراق شده بود، منفجر کردند و سرنشنیان آن را به قتل رساندند.

یادآور می شود که نیروهای الحشد الشعبی در عملیاتی ویژه در 4 ژوئن شهرالبعاج را به طور کامل از گروه تروریستی و جنایتکار داعش آزاد کردند و خسارتهای گسترده جانی و تجهیزاتی به تروریستها وارد کردند.

جزئیات عملیات آزادسازی کرانه راست موصل

خبرنگار العالم درباره جزییات عملیات آزادسازی ساحل راست موصل گزارش داد که نیروهای عراقی با حملات هوایی و توپخانه ای اکثر ساختمانهای محله الزنجیلی را آزاد کردند و به باب سنجار رسیدند تا بدین ترتیب بخش قدیمی شهر موصل را از تمام طرفها به محاصره درآورند.

درگیری های شدیدی اینک در محله الزنجیلی در جریان است؛ این در حالی است که نیروهای عراقی همزمان تلاش می کنند تا اهالی را از مناطق درگیری خارج کنند.

یک منبع امنیتی تاکید کرد که تمام نیروهای تروریستی محاصره شده در کرانه راست موصل، انتحاری و تک تیرانداز هستند و تعداد آنها 200 تا 250 نفر تخمین زده شده و اکثر آنها خارجی هستند.

نیروهای عراقی از صبح امروز بیش از 300 نفر که تحت بازداشت داعش در محله های الزنجیلی و الشفاء بودند، از منطقه خارج کردند و گذرگاه های امن جدیدی به روی غیرنظامیان محاصره شده در بخش قدیمی شهر در نزدیکی باب سنجار گشودند.

210

پربیننده ترین خبرها