پایان نخستین مرحله عملیات بادیه در سوریه

پایان نخستین مرحله عملیات بادیه در سوریه
يکشنبه 21 خرداد 1396 - 05:22

فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد نیروهای سوری با همکاری نیروهای هم پیمان، نخستین مرحله عملیات در بادیه را به پایان رسانده و به مرزهای عراق رسیده اند.

العالم - سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از فرمانده کل ارتش اعلام کرد: «رسیدن نیروهای مسلح ما و متحدان به مرزهای سوریه و عراق، تحولی راهبردی در جنگ علیه تروریسم و نقطه آغاز توسعه عملیات نظامی در بادیه و در امتداد مرزهای مشترک با کشور برادر، عراق است و باعث تنگ شدن حلقه محاصره برای سایر مجموعه های به جا مانده از گروه تروریستی داعش در منطقه خواهد شد و نیز خطوط امدادی این گروه را در چندین محور قطع می کند».

وی با تأکید بر توان ارتش سوریه و متحدانش و عزم آنان برای از بین بردن تروریسم، خاطرنشان کرد که آنها تنها نیروی مؤثر در جنگ با تروریسم هستند.

فرمانده کل ارتش سوریه یک بار دیگر درباره خطرات تجاوزهای مکرر ائتلاف موسوم به بین المللی و تلاش آن برای جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه و متحدانش در جنگ علیه تروریسم هشدار داد و بر اراده اش برای ادامه جنگ علیه دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره و مجموعه های مرتبط با آنها و نیز بازگرداندن امنیت و ثبات به همه نقاط سوریه تأکید کرد.

202

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها