پاکسازی 100 کیلومتر مربع از بیابانهای تدمر

پاکسازی 100 کیلومتر مربع از بیابانهای تدمر
چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 10:16

ارتش سوریه در ادامه عملیات موفقیت آمیز خود و تسلط بر بیش از 100 کیلومترمربع از منطقه بیابانی تدمر، همچنان به تعقیب بقایای عناصر تروریستی داعش ادامه می دهد.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری سانا، یگان هایی از ارتش سوریه در ادامه عملیات های موفقیت آمیز خود در منطقه بیابانی تدمر تلفات سنگینی را به تروریست ها وارد کردند. همچنین جنگنده های سوری در چندین نوبت مواضع گروهک تروریستی داعش را در دیرالزور بمباران کردند.

یک منبع نظامی سوریه در گفت و گو با سانا از تسلط کامل ارتش سوریه بر مساحتی بیش از 100 کیلومترمربع در جنوب شهر تدمر و شمال شرقی آن پس از نابودی آخرین مواضع تروریست های داعش در آن خبرداد.
به گفته این منبع، این موفقیت با همکاری یگان هایی از ارتش سوریه نیروهای همپیمان و نیروهای مستقر در بیابان تدمر به دست آمد.

این منبع افزود: ارتش سوریه همچنان به عملیات های موفقیت آمیز خود ادامه می دهد و با تعقیب عناصر تروریست در منطقه، خسارات جانی و مالی سنگینی را به آنها وارد کرد.

یگان هایی از ارتش سوریه و همپیمانانش روز گذشته توانستند پس از شکست عناصر تروریستی داعش و انهدام کامل تجهبزات و مهمات آنها، نقاط مهمی را در منطقه ضهور الغنایم در در هفت کیلومتری شمال سد أبوکله به کنترل خود درآورند.
221

پربیننده ترین خبرها