پوشش رویدادهای بحرین سند افتخار شبکه العالم

پوشش رویدادهای بحرین سند افتخار شبکه العالم
چهارشنبه 15 تير 1390 - 16:02

يک سياستمدار بحريني از پوشش گسترده رويدادهاي بحرين به عنوان سند افتخار شبکه خبري العالم ياد کرد.

قاسم الهاشمی روز چهارشنبه درخواست برخی نمایندگان وابسته به رژیم بحرین برای محکومیت شبکه العالم را مسخره آمیز توصیف کرد و  گفت :  اتخاذ چنين مواضعي در قبال شبکه العالم قابل پيش بيني بود، زيرا اين شبکه توجه ويژه اي به مساله بحرين مبذول کرد.

عضو کنگره سراسری یاری ملت بحرین افزود : شبکه خبری العالم حقيقت رژيم آل خلیفه را رسوا کرد و به همین دلیل پوشش حوادث بحرين را بايد نشان افتخار اين شبکه دانست.

الهاشمی در گفت و گو با شبکه خبری العالم در باره شرایط فعلی بحرین گفت : حقوق بشر در این کشور همواره نقض شده و اين روند به صورت سازمان دهي شده ادامه دارد.

وی اظهار داشت : هدف رژیم آل خلیفه پايمال کردن عزت و کرامت ملت بحرین و تسلیم کردن آنها است و اين رويکرد خلاف همه قوانين انساني و الهي است.

وي بااشاره به اینکه محاکمه ها در بحرين، نمايش مسخره و خنده داري است ، افزود : رژیم حاکم وانمود مي کند که تابع قانون است  ؛ اما تلاش هايش براي فريب جامعه جهاني ناکام مانده و  جامعه جهاني حقيقت ماهيت آن را دریافته است.

این سياستمدار بحريني خاطرنشان کرد : عملکرد رژيم بحرين حتي با نمايش هاي مسخره و ادعاي دعوت به گفتگو مطابقت ندارد، چون به ويژه در اين مرحله، به شيوه بي سابقه اي به سرکوب مردم و هدف قرار دادن آنها با گلوله هاي جنگي و حتي پرتاب گاز اشک آور به خانه هاي مردم پرداخته است؛ به طوري که برخي از زخمي ها به این دلیل در خانه های خود جان سپرده اند.

وي اظهارداشت : رژيم حاکم ، بازداشت شدگان را ميان شکنجه و مرگ يا اعتراف به آن چه به آنها دیکته مي شود، وادار مي کند و آثار شکنجه بر روي پيکر معترضانی که در زندان ها  کشته شده اند، مشاهده مي شود.

پربیننده ترین خبرها