گزارش لحظه به لحظه از نبرد موصل؛

کمتر از یک درصد موصل در اختیارداعش است+ویدئو

پنج‌شنبه 1 تير 1396 - 02:23

درحالی که نبرد خانه به خانه و کوچه به کوچه در منطقه قدیم موصل میان نیروهای عراقی و تروریست های داعش به مرحله سرنوشت سازی نزدیک شده است، خبرنگار العالم گزارش کرد که کمتر از یک درصد شهر موصل در اختیار گروه تروریستی داعش قرار دارد.

به گزارش حیدر قاسم خبرنگارالعالم از منطقه عملیاتی شهر موصل نیروهای ویژه عراقی روز چهارشنبه و نخستین ساعات بامداد پنجشنبه وارد نبرد شدیدی با تروریست های داعش شده و آخرین سنگرهای این گروه تروریستی یکی پس از دیگری در منطقه ساحل راست شهر موصل سقوط می کند.
شدیدترین درگیری ها در اطراف مسجد تاریخی نوری درجریان است و به گفته فرمانده نیروهای نینوا ما می آییم، تروریست های داعش زمانی که نیروهای عراقی به فاصله پنجاه متری مسجد نزدیک شدند، این بنای مقدس تاریخی را منفجر کردند.
به دنبال این اقدام غیر انسانی تروریست های داعش نبرد در اطراف مسجد شدت گرفت و دهها تروریست به دست نیروهای عراقی به هلاکت رسیدند.
حیدر المحمداوی یکی ازفرمانده هان الحشد الشعبی در گفت و گو با خبرنگار العالم تاکید کرد که هیچ راه فرار و خروج از موصل برای داعش باقی نمانده و آنها انتخابی به جز تحمل خسارت ها و تلفات گسترده ندارند. 

پربیننده ترین خبرها