ادعای بحرین :

قطر با فراخوان نظامیان خارجی، احتمال درگیری نظامی را بالا می برد

قطر با فراخوان نظامیان خارجی، احتمال درگیری نظامی را بالا می برد
دوشنبه 5 تير 1396 - 14:51

وزیر امور خارجه بحرین با تاکید بر اینکه، "فراخوان نظامیان خارجی به همراه تجهیزات نظامی، احتمال درگیری نظامی را تشدید می کند،هرگونه مسئولیتی دراین باره را متوجه قطر دانست.

العالمخاورمیانه

به گزارش خبرگزاری روسیاالیوم، "شیخ خالد بن احمد آل خلیفه"، وزیر امور خارجه بحرین تاکید کرد: "اساس اختلاف با قطر سیاسی و امنیتی است و هرگز نظامی نیست.
وزیر امور خارجه بحرین دیروز (یکشنبه) در "توییتر" افزود: این باور اشتباه است که قدرت های منطقه ای گمان می کنند که دخالت آنها بحران قطر را حل خواهدکرد.
وی افزود: به نفع این نیروها است که به نظام منطقه ای موجود احترام بگذارند.
وی افزود: بین سیاست قطر در پایبندی به نظام منطقه ای و معاهدات دفاعی مشترک و همپیمانی اش با کشورهای خارج از نظام منطقه ای و احزاب تروریستی چون اخوان المسلمین تعارض و دوگانگی وجوددارد.

شیخ خالد آل همچنین خلیفه گفت: در سیاست قطر دوگانگی دیده می شود، این کشور یا تعهد به نظام منطقه ای و معاهدات دفاعی مشترک و دو طرفه با متحد بین المللی بزرگ خود را بپذیرد یا دخالت های منطقه ای را.
این وزیر بحرینی در ادامه افزود: اتحاد یکجانبه با کشورهای خارج از نظام منطقه ای و احزاب تروریستی چون اخوان المسلمین و غیر آن، به اصول اتحاد و همسویی با برادران در شورای همکاری خلیج فارس ضربه وارد می کند.
221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها