آزادی منطقه الشفاء موصل توسط نیروهای عراقی

آزادی منطقه الشفاء موصل توسط نیروهای عراقی
پنج‌شنبه 8 تير 1396 - 21:12

نیروهای عراقی در آخرین لحظات از تسلط بر مواضع داعش در شهر موصل، ساعاتی پیش منطقه الشفاء را از دست تروریست ها آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم واحد اطلاع رسانی جنگی عملیات نینوا ما می آییم پنجشنبه شب گزارش کرد که واحدهایی از پلیس فدرال عراق و واکنش سریع موفق شدند بیمارستانهای الجمهوری، اورژانس، بیمارستان بتول، دانشکده دندانپزشکی و دانشکده پزشکی و کوی پزشکان و دارالایتام در منطقه ساحل راست شهر موصل را از دست تروریست های داعش آزاد کنند.

نیروهای عراقی عصر امروز با آزاد سازی مسجد النوری و مناره الحدباء که نماد تسلط داعش بر شهر موصل به شمار می رفت ، عملا شکست نهایی داعش در این شهر را اعلام کردند و اکنون سرکوب آخرین مقاومت های تروریست ها در برخی مناطق و ساختمان های منطقه قدیم ادامه دارد.

درهمین حال سرلشکر رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق هم که نیروهایش در عملیات آزادسازی موصل مشارکت داشته اند با صدور بیانیه ای پیروزی بر تروریست های داعش و آزادی موصل را به مردم کشورش تبریک گفت و از روز آزادی موصل به عنوان روز بزرگ تاریخی برای نیروهای قهرمان کشورش و روز شادی برای مادران و پدران و همسران و فرزندان شهدا یاد کرد. 

پربیننده ترین خبرها